Te koop: Ortofon Concorde Pro (Zilver) Spherisch DJ Element + naald
Spreekt voor zich, bijna niet gebruikt.
Bied eens wat
Foto's beneden in topic
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 02-02-2009 @ 21:12:00 (19%)
What do you think about [TK] 1 Ortofon Concorde Pro (Zilver) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik wil 'm wel hebben. Maar ik woon in Antwerpen. Kan jij het opsturen? Ik zal het bedrag op je rekening storten (Als verzendkosten meevallen ) Laat maar weten!
@ PaulBrugel, jij was de eerste, volgens tnt zijn de verzendkosten naar het buitenland 4.20 voor dit pakketje. Dat zou uitkomen op € 29.20 incl verzending.
@ DaRoyal, mocht Paul geen interesse meer hebben gaat ie naar jou
Foto's ben ik gister niet aan toe gekomen helaas ivm cursus. Zal vanavond wel lukken. Leeftijd weet ik niet, heb geen bonnentje meer kunnen vinden. Maar ik schat dat ie zo's 4 jaar oud is.
Hij zit verpakt in de originele box zoals je die ook in de winkel koopt, dus incl. plastic bescherm kapje, verder niets.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik heb er al meer dan een jaar niet meer mee gedraaid. En toen ik nog wel met vinyl draaide had ik verder geen last van overslaan of gekraak enzo.... Ding is egt weinig gebruikt.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.