Poster: Ashley
c&m for life:D
Poster: Saskia
haha yeah :D..
ik zelf nu 5 vwo
Poster: LawrenzEven aanvullen: conservatorium met als hoofdinstrument piano. Ik ga waarschijnlijk de produceerkant op, maar daarnaast wordt ook lesgegeven in arrangeren en echt componeren. Arrangeren doe ik nu al regelmatig en dat vind ik wel leuk om te doen, maar het echte produceren is waar ik echt op zit te wachten!
Nu in de 6e van het VWO met het profiel CM, en ga daarna naar het conservatorium (HBO opleiding dus). Waar, dat weet ik nog steeds niet, maar momenteel staan Utrecht en Groningen hoog op de lijst![]()
Poster: WopWopWop
Heb jij dan ook kunstgeschiedenis?
Poster: SaskiaCKV2 is echt gewoon saai. Gelukkig weten een paar klasgenoten het nog wel leuk te maken. Iemand uit de klas heeft een enorm aanstekelijke lach, en hij lacht nogal vaak. Dus er wordt wel genoeg gelachen :D Maar de stof op zichzelf is echt slaapverwekkend
bedoel je ckv2 ?..
dat wel
das echt nieeeeet leuk :P..
@ Lawrenz: nee dat zie ik nu bij mensen die op 6 vwo zitten.. daar staat me nog heel wat te wachten.. :P
Poster: Lawrenz
CKV2 is echt gewoon saai. Gelukkig weten een paar klasgenoten het nog wel leuk te maken. Iemand uit de klas heeft een enorm aanstekelijke lach, en hij lacht nogal vaak. Dus er wordt wel genoeg gelachen :D Maar de stof op zichzelf is echt slaapverwekkend?
Poster: Tizio
Nu in 4 gymnasium n&t&g + economie + m&o..
Verder wel zin om iets technisch te gaan doen, delft ofzo..