4usonly
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jorgios    posted on 27-10-2008 16:03
hallo, 4usonly, de download site waar ik download. Maar ik weet niet of de muziek die je daar download illegaal of legaal is? Weten jullie dat wel?

What do you think about 4usonly ??

Vote :   
Sandr    posted on 27-10-2008 16:05
Illegaal.

Iedereen kan daar uploaden en je betaald er ook niet voor...

Niet dat dit direct redenen zijn dat de muziek die daar op staat niet legaal verkregen is.
Play that funky music white boy....
Bartjens    posted on 27-10-2008 16:06
Dat is illegaal.

Edit: F*ck, te laat :P
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 28-10-2008 @ 13:05:41 (100%)
Roov    posted on 27-10-2008 16:07
Je moet wel betalen volgens mij. Ik heb iig een betaald account. Maar het is en blijft illegaal.
altamira    posted on 27-10-2008 16:44
Wat een goede vraag topicstarter.
Xtremer    posted on 27-10-2008 16:46
Voor .biz betaal je sinds kort voor een abonnement, .info is gratis, dus illegaal.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sandr    posted on 27-10-2008 16:48
@ bartjens:
Helaas, kan er maar 1 de winnaar zijn Winking my eye

En wat dat betalen betreft.. ik heb nog een account van voor dat betalen werd ingevoerd, voor mij is het nog gratis dus.

Maar het is wel illegaal, het zijn immers kopieen van de orginelen.

Bovendien raad ik het niet aan om er mee te draaien, heel vaak zijn ze 192 kb en dat is nou niet echt top kwaliteit (wel te doen maar niet top).

Albumpje downloaden voor in de auto, of thuis: Ideaal
Play that funky music white boy....
neutje    posted on 27-10-2008 17:01
ik vind het soms echt klote, dan koop je een zooitje lekkere tracks van dance-tunes,
kijk je de volgenden dag ff toevallig op 4usonly, en dan staan ze daar ook, precies even grote bestanden enzo, volgens mij downloaden ze daar ook gewoon van dancetunes en zetten ze het dan op die site.

maar dat vind ik echt frustrerend want dan had ik ze net zo goed daar kunne downloaden Cool
Xtremer    posted on 27-10-2008 17:05
Poster: neutje
ik vind het soms echt klote, dan koop je een zooitje lekkere tracks van dance-tunes,
kijk je de volgenden dag ff toevallig op 4usonly, en dan staan ze daar ook, precies even grote bestanden enzo, volgens mij downloaden ze daar ook gewoon van dancetunes en zetten ze het dan op die site.

maar dat vind ik echt frustrerend want dan had ik ze net zo goed daar kunne downloaden Cool

Geen controlle, dan maakt het ook niets uit. Ik download dr al een hele tijd en ze zijn vaak nog eerder dan de meeste legale Download sites. Het forum is meestal wel eerder dan de commerciële site tenminsteWinking my eye.
Dj_Fantasy    posted on 27-10-2008 17:10
De dag dat Decibel Outdoor was geweest stond het album al op 4usonly.
Ze zijn wel nice vindt ik qua genre's heel gevarieerd, en specials tijdens bepaalde periode's (carnaval).
maar soms zit er echt wel slappe hap tussen zoals nu met een stuk of 6-7 madonna albums.
dj2dj.nl
Xtremer    posted on 27-10-2008 18:43
Forum, zit alleen nog maar daarop. Hier staan gewoon officiële vinyls op.
Lukaz    posted on 28-10-2008 12:54
downloaden is gewoon legaal, zolang het voor eigengebruik is, het punt is dat je het niet mag kopieeren en dus ook niet mag verspreiden (uploaden maar ook voor publiek draaien) dat is mij verteld, dus als dj heb je er officieel niets aan.
dasergio    posted on 31-10-2008 12:28
Poster: Roov
Je moet wel betalen volgens mij. Ik heb iig een betaald account. Maar het is en blijft illegaal.

wat je moet betalen is een verplichte donatie
Sebasz    posted on 31-10-2008 16:52
Poster: Sandr
@ bartjens:
Helaas, kan er maar 1 de winnaar zijn Winking my eye

En wat dat betalen betreft.. ik heb nog een account van voor dat betalen werd ingevoerd, voor mij is het nog gratis dus.

Maar het is wel illegaal, het zijn immers kopieen van de orginelen.

Bovendien raad ik het niet aan om er mee te draaien, heel vaak zijn ze 192 kb en dat is nou niet echt top kwaliteit (wel te doen maar niet top).

Albumpje downloaden voor in de auto, of thuis: Ideaal

Oke hier gaan we weer.
Wat hun doen zou illegaal zijn als ze  het zelf op hun eigen server zetten. Dit is niet het geval.
En jij als downloader bent nooit illegaal omdat je een thuiskopie mag maken van films en muziek ongeacht wat de bron van die kopie is. Je hoeft daarbij dus niet het origineel te bezitte.

This is an old Topic

No new postings for 6.172 days.
 Post CommentThat would be 205.7 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

276 Users online: 81 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 43.363
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.517.136