Naam: Luc DJ naam: LL Cool P Geboortedatum: 1989 Party from: 2003 Met DJ gebeuren bezig sinds:? 2006 Woonplaats: Limburg?Mijn DJ Booth Inhoud (tot nu toe):1x? bcd3000 Behringer 1x Virtual Dj 5.3
Mijn DJ Booth Inhoud (zoals die gaat worden over xx tijd): 2x CDJ400's 1x DJM 400? 1x Behringer BCD3000 console
Laptop & macbook
Microfoons o.a : SHURE en natuurlijk de benodigde bekabeling voor set, bands en artiesten.
Ik ben ergens in 2005 begonnen met het fotograferen op evenement. (Sommigen kennen mij misschien ook onder de naam LucPoels.nl). Tijdens het fotograferen kwam ik geregeld in aanmerking met dj?s en mensen van het geluid en licht. Dit inspireerde mij om ook zelf aan de slag te gaan met het mixen van muziek en het amuseren van mensen. Het meeste plezier en engerie krijg ik natuurlijk van Party People die los gaan op mijn mixes en meezingen, denk aan teksten als: The roof is on fire, Follow the leader, Pump the Jam. . . Enz enz. Ik ben in 2006 begonnen met het mixen met Virtual DJ (versie 5.2. Op dat moment leek het het ?ideale? voor mij zijn, omdat ik erg handig ben met Pc?s had ik als nel wat extra functie zelf gemaakt. Ook erg handig met draaien met VDJ is dat je Samples en Jingles kunt opnemen en gemakkelijk kunt oproepen met je F toetsen. Omdat ik ook graag met elektriciteit proffesioneel bezig ben, heb ik mij zelf een Jingle pallet in elkaar gezet waarmee ik snel iets kan afspelen zonder te gaan zoeken op mijn toestenbord.
Na de zomer van 2011 op menige examenfeest en Jubileum feesten. Tot nu toe is het dus nog altijd een leuke, groeiende hobby. Daarnaast ben ik sinds begin 2011 ook ingeschreven bij KVK.
Mijn stijl is heel breed maar het liefst vat ik samen in Party Pump!
Stijlen: - House - Dance - Top 40
Regelmatig aan het draaien op feesten: - Limburgs & Duitse meezingers? - Carnaval ( Stevig drink en zing partij) - 90?s ( Denk aan pump the jam, Liquido )
Indelingen van een avond zijn meestal rustig opbouwen met Top40 langzaam overgaand naar Dance en afsluiten knallers als Narcotic - Liquido (afhankelijk van soort feest natuurlijk)
Groeten, Luc aka DJ LL Cool P Update: 2011
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 04-07-2011 @ 18:55:51 (84%)
What do you think about Presenting: Dj LL Cool P ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
geheh tja heb het maar even aangepast Maar dat is de genre waar ik veel muziek van heb en op aanvraag ook zal draaien. Misschien ken je Rowwen Héze wel met 'T is een kwestie van geduld?(van dit soort muziek dus).
Ik vindt het zelf wel leuke deze muziek eens te draaien, maar wil vooral de House seen opgaan.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.176 days. Post CommentThat would be 205.9 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...