Poster: XitrateZie het als een kleine investering die je doet. Moon Entertainment zet jou op posters, flyers en met een link op hun site. verder word het feest op verschillende dj/party forums gepromoot. via de posters en flyers bereiken wij een kleine 20.000 mensen in de regio Eindhoven. via de websites word het geschat op 100.000 personen die serieus naar de link kijken. Lijkt me best een goede deal als je alleen 25 euro voor benzine betaald en zo dan een kleine 120.000 personen zien dat jij dj bent en draait met een grote dj.
Ik wil wel meedoen, worden reiskosten vergoedt?
Poster: djmamo
Zie het als een kleine investering die je doet. Moon Entertainment zet jou op posters, flyers en met een link op hun site. verder word het feest op verschillende dj/party forums gepromoot. via de posters en flyers bereiken wij een kleine 20.000 mensen in de regio Eindhoven. via de websites word het geschat op 100.000 personen die serieus naar de link kijken. Lijkt me best een goede deal als je alleen 25 euro voor benzine betaald en zo dan een kleine 120.000 personen zien dat jij dj bent en draait met een grote dj.
Zie het als een kleine investering die je doet. Moon Entertainment zet jou op posters, flyers en met een link op hun site. verder word het feest op verschillende dj/party forums gepromoot. via de posters en flyers bereiken wij een kleine 20.000 mensen in de regio Eindhoven. via de websites word het geschat op 100.000 personen die serieus naar de link kijken. Lijkt me best een goede deal als je alleen 25 euro voor benzine betaald en zo dan een kleine 120.000 personen zien dat jij dj bent en draait met een grote dj.
Poster: Xitrate
Is goed, was maar een vraagjeJe krijgt zsm mijn mix.
hee mensen ik zoek nog een paar deelnemers
Poster: djmamoik heb je al pm gestuurd gisteravond,, niet gekregen?
is goed ik zie hem wel verschijnen
Poster: Flexiinee nog niet ontvangen kun je nogmaals sturen? of naar mijn mail adres staat op mijn site
ik heb je al pm gestuurd gisteravond,, niet gekregen?
Poster: djmamoPoster: Flexii
nee nog niet ontvangen kun je nogmaals sturen? of naar mijn mail adres staat op mijn site
Heb beide gedaan begin deze week maar heb niks meer gehoord, heb je ze inmiddels wel ontvangen?
Poster: Flexii
Heb beide gedaan begin deze week maar heb niks meer gehoord, heb je ze inmiddels wel ontvangen?
Poster: Bartjens
Kan ik je morgen ook nog een mixje sturen? Ben gevraagd of ik vanavond op de lokale radio een mixje van 45 min. wil doen. Als het wat wordt dan wil ik ook wel mee doen :P
ja heb ik ontvangen en besluisterd.
Poster: Flexii
oke