Vato Gonzalez pres. The Dirty House Bootlegs (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dhpromo    posted on 23-10-2008 17:25
Download nu gratis de Dirty House Bootlegs v1! (klik hier om te downloaden) Geen Dirty House Mixtape, dit is absoluut geen mix - maar een verzameling van 16 extended unreleased unofficial bootleg producties, speciaal bedoeld voor DJ's. Dat houd in dat het 16 tracks tussen de 3 en 5 minuten zijn zodat ze goed ingemixed kunnen worden.

De afgelopen tijd heb ik een hoop producties gemaakt die ik alleen gebruik tijdens het draaien, maar omdat ze samples van andere artiesten bevatten kan ik deze tracks dus niet op een CD zetten of uitbrengen. Nu had ik ze allemaal voor mezelf kunnen houden - maar ik deel ze liever met de rest van de DJ's die mijn tracks sowieso al draaien. De in totaal 16 tracks gaan van Baile Funk, Electro House, Dirty House tot Minimal. Sommige tracks zijn mashups en andere weer compleet eigen producties. Nogmaals, deze bootleg CD is bedoeld voor DJ's en is absoluut niet te vergelijken met een Dirty House Mixtape.

Tracklist

1. T.I. ft. Kanye West and Jay-Z - Swagger (Vato Gonzalez & Mr. JDK Baltimore remix) (3:15)
2. Vato Gonzalez - Freak Low (Baltimore Mashup) (4:28)
3. Ultimate Seduction - Ultimate Seduction (Vato Gonzalez Girls Bathroom Remix) (5:01)
4. Todd Terry - Baby Can You Reach (Vato Gonzalez Dirty House Remix) (3:30)
5. Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes (Vato Gonzalez Dirty House Remix) (4:30)
6. DJ Luck and MC Neat - Irie (Vato Gonzalez Dirty House remix) (3:03)
7. Vato Gonzalez and Extralarge - Knippen en plakken (Baile Funk Mashup) (2:59)
8. Vato Gonzalez - We are bastards (House Bastards Anthem) (5:38)
9. Lady Sovereign - Love Me Or Hate Me (Vato Gonzalez Beatloverz remix) (4:00)
10. Don Diablo Ft. The BeatKidz - Blow Your Speakers (Vato Gonzalez remix) (4:52)
11. Vato Gonzalez and Deva - So Fucking Sexy (5:41)
12. R.Kelly - Freak in the Club (Vato Gonzalez and R-Two Extra Freaky remix) (4:00)
13. Civilles and Cole - A Deeper Love (Vato Gonzalez Pink Cloud Remix) (4:00)
14. Blade Baxter - La La Song (Vato Gonzalez Dirty House Remix) (4:30)
15. Gym Class Heroes - Cupids Chokehold (Vato Gonzalez Chocked Cupid remix) (3:16)
16. Vato Gonzalez - Badman Riddim (Mastered Version) (4:23)

Klik hier om te de cd gratis te downloaden!

Inmiddels ben ik al weer aan de slag in de studio voor meer bootlegs, deze zullen na verloop van tijd weer op internet verschijnen. De volgende Dirty House Mixtape (deel 4) kun je voor de kerst verwachten. Het is dan al duur zat dus doe ik je de mix gratis kado - de 2e CD komt in Januari 2009! Ondertussen word er hard gewerkt aan het magazine en de nieuwe website! I'll keep you updated! 
User edit by dhpromo on 23-10-2008 @ 17:36:00 (100%)

What do you think about Vato Gonzalez pres. The Dirty House Bootlegs ??

Vote :   
tom-j    posted on 24-10-2008 19:14
Poster: Jori

Edit: Hoe gaat het eigelijk met dat B-Bass je Dirty House heeft gestolen? Proberen ze nog steeds party's te organiseren??

nee als ik me niet vergis heeft Vato de rechtszaak gewonnen en is dirty house nu een officeel geregistreerd label en naam! (correct me if i'm wrong)
Denvo    posted on 25-10-2008 11:10
B-Bass Music haalt zijn handen af van Dirty House! Door de gezamelijke inspanning van iedereen hier op Hyves die gekrabbelt, 'niet ok' gedrukt en gesteund heeft is Dirty House weer precies wat het moet zijn; van mij & de dirty house crew!

B-Bass Music heeft er inmiddels al een persbericht aan gewijd. Laten we zeggen dat er hier en daar wat.. ehh.. poëtisch met de waarheid is omgegaan. Neem er vooral een klein pakje zout bij, maar het gaat om het punt dat ze er dus mee kappen.

Na overleg met diverse zakelijke partners heeft B-Bass besloten het dirtyhouse concept niet voort te zetten. Voor B-Bass was de geplande ‘dirtyhouse’ compilatie cd één van de minimaal 30 cd’s die er in 2008 van B-Bass uitkomen. B-Bass heeft onderzoek gedaan of er al een dirtyhouse cd in Nederland uit was en na dat onderzoek bleek dat niet het geval te zijn dus besloot B-Bass een dirtyhouse compilatie cd te gaan uitbrengen. Echter bleek later dat Vato Gonzalez inmiddels met dirtyhouse feesten zo populair is geworden, dat wij de beslissing hebben genomen om dit concept niet langer voort te zetten en geven daarbij alle ruimte aan Vato Gonzalez om dirty house concept voort te exploiteren. Na telefonisch overleg met Vato Gonzalez heeft B-Bass dit zakelijke misverstand besproken en zijn beide partijen tevreden met dit eindresultaat.

Aldus, Vato
dhpromo    posted on 03-11-2008 01:23
Ooi! Ja - dat was best een drama destijds ja. Gelukkig is dat opgelost en heb ik daar geen last meer van!
presto    posted on 03-11-2008 13:42
Sorry Vato, maar die vocal van we are basterds klinkt echt niet! Dit viel me gelijk op bij het luisteren van de promo`s. Zal er een cd van maken, wie weet komen sommige nummers zoals love me or hate me nog eens van pas...

Succes verder,

Thanks iig
tom-j    posted on 03-11-2008 15:45
Poster: Denvo

Laten we zeggen dat er hier en daar wat.. ehh.. poëtisch met de waarheid is omgegaan. Neem er vooral een klein pakje zout bij, maar het gaat om het punt dat ze er dus mee kappen.

hahaCoolCooldat kun je idd wel zeggen ja!

This is an old Topic

No new postings for 6.071 days.
 Post CommentThat would be 202.4 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 27 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 14.734
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.779.148