CD branden en afspelen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 23-10-2008 09:37
Ik heb een keer gehoord dat als je een cd brand het verstandig is om die cd na het branden de eerste keer volledig van begin tot einde te laten afspelen zonder onderbrekingen en fratsen.....dat zou beter voor de kwaliteit zijn ofsow en voor het kunnen aflezen de keren daarna......sindsdien doe ik dat automatisch altijd, maar ik zat er nog eens over na te denken en ik vond dat het eigenlijk een grote onzin is......

Heb ik gelijk of niet? Is dit verstandig of slaat dit helemaal nergens op? :P

What do you think about CD branden en afspelen ??

Vote :   

cross-over    posted on 23-10-2008 09:48
Dit is inderdaad onzin.

Aan een eenmaal gebrande cd kun je met afspelen niets meer veranderen.
Dus wat zou het nut kunnen zijn......, de cd weet toch niet dat er iets gebeurd.

http://soundcloud.com/lau-daniels
Antoine88    posted on 23-10-2008 10:24
Whow, ik ben heel benieuwd hoe dit de wereld is gekomen. Ik ben trouwens niks tegen gekomen wat dit punt ondersteund. Verder, uit pure logica sta ik achter cross-over.
Het branden is al gebeurt, dat gaat een cd speler niet nog even verbeteren..
RePlayz    posted on 23-10-2008 12:32
is gewoon klak-klare onzin dus....

dan zal die persoon die me dat zei wel een klap van de molen gehad hebben :P
BarryVendel    posted on 23-10-2008 13:49
Daar klopt inderdaad niks van, maar toch is het een aanrader, misschien heeft je computer wel een brandfout gemaakt, dan is het beter dat je daar thuis achter kom, dan dat je voor een afgeladen zaal sta te draaien en je cd ermee stopt!Cool
justjustin    posted on 23-10-2008 14:35
Poster: BarryVendel
Daar klopt inderdaad niks van, maar toch is het een aanrader, misschien heeft je computer wel een brandfout gemaakt, dan is het beter dat je daar thuis achter kom, dan dat je voor een afgeladen zaal sta te draaien en je cd ermee stopt!Cool

heb nog nooit een cd ergens afgespeeld zonder ik het thuis al had gedaan...niet bewust maar gewoon omdat ik altijd luister hoe ik het nummer, het beste , het vetste , en het orgineelst kan mixen.
RiX    posted on 23-10-2008 16:48
ik check altijd of het begin en eind klopt van een gebrande track. en ik brand al lang geen mp3-cd's meer. Wat is dat waardeloos zeg...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

167 Users online: 104 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 2.859
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.696.250