Ik heb een probleem met cool edit pro 2.1! Vroeger, op me vorige pc (xp) gebruikte ik cool edit om samples mee te rippen. Nou heb ik net 2 maandjes een nieuwe pc (vista) en ik heb dat programma weer geinstalleerd.
Maar nu mijn probleem: Toen ik een cd in me pc deed, en wou extracten wou cd zodat ik meteen kon beginnen te rippen, zag ik helemaal geen tracks staan in het balkje van extract from cd. Toen keek ik als hij wel het goeie device had geselecteerd, maar daar bleken helemaal geen devices te staan. Weet iemand het probleem waarom er geen devices staan? En weet iemand een oplossing?
What do you think about Extract From cd Cool edit Pro Probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 6.165 days. Post CommentThat would be 205.5 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.