Poster: Ran-D
Oke oke, ik ben nu onderhand wel over m'n onzerkerheid heen! Maar ff iets anders, Ik heb ooit iemand horen zeggen dat ie met een CDJ800mk2 een 10 seconden lang backspin kan maken. Nou als ik een harde ruk aan het jogwheel geef, Dan krijg ik maximaal een backspin van maar 3 seconden :S Hoort dat of niet?
Poster: Ferrox
Lol!
Maak je daar maar niet druk om, ik heb ook een paar keer met 800's gedraaid terwijl ik thuis 1000's heb staan.
Alleen doe ik dat niet meer omdat de 1000 te veel voordelen bied t.o.v. de 800. Maar voor schut sta je zeker niet. Dat doe je pas als je met een dap van 10 jaar oud aan komt zetten
Poster: Lookamen!! en met 800mk2 sta je zeker niet voor schut!!
Het gaat niet om de gear, maar wat je ermee kan!
Poster: XitrateJoehoe!:D Maar ik merk opzich wel veel van die buffer, ik wil altijd zo snel mogelijk alles even snel aanwijzen qua cuepoint of snel op een ander stuk inmixen en dan kan die 800 nog wel rot tegen zitten maar in de steek laat ie je niet echt. Draaide ook regelmatig wel op feesten met een setje 800's zeker geen min maar 1000's zijn altijd wel fijner anders zouden ze ook niet van een hogere serie zijn
Ik geloof dat bij de CDJ-1000MK3 de buffer groter is, maar wie gaat dan ook 10 seconden lang backspinnen?
Poster: neutje
hahaha de cdj's staan niet eens aan, wat een gekkigheid. en met cdj800 sta ja nooit voor schut :D
Poster: greup
Vroeger draaide we nog met cdj 100's. En daar kon men ook op draaien!
Poster: Ran-DDamn, waar we ons tegenwoordig al niet druk om maken?? Een koptelefoon moet mooi staan? Een cd speler moet opeens niet minder zijn als? Hoe denken jullie nu eigenlijk? Weet je uberhaupt de definitie van het woord dj wel? Het is alleen maar de bedoeling dat je mensen een waanzinninge avond geeft geeft en dat ze helemaal uit hun plaat gaan, meer niet. Het intereseert geen hond op de dansvloer waar je mee staat te draaien. Weet je wanneer je voor schut staat? Als je 300 man binnen hebt die alleen maar aan de bar zitten en je dansvloer leeg blijft omdat JIJ je druk maakt of je koptelefoon wel mooi staat!! WAKE UP! Maak je druk om waar het om gaat. Beter nog, maak je niet druk en geef de mensen de avond van hun leven, waar ze voor komen, en als jij je druk maakt om dingen zoals hierboven beschreven dan moet je maken dat je weg komt, meteen jezelf niet meer op dit forum vertonen omdat je de titel Deejay niet waard bent omdat je totaal (fm) niet begrijpt waar het over gaat!! Ik kan hier echt misselijk van worden. Damn, alsof djen een wedstrijd is over hoe jij of de dingen eruit zien? Sorry hoor, maar sommige begrijp ik hier echt niet meer, of begrijpen sommige het hier niet meer?
Ja, oke dat snap ik. Maar het gaat uiteindelijk om me gear waarmee ik draai. Ikzelf draai goed. Heb ik gehoord van andere, Maar staan mijn 800mk2's niet voor schut?
Poster: dj-nick
ja je staat gewoon echt keihard voor lul met een 800 :S
fucking bullshit al sta je met een dubbele numark te draaien, als je de zaal maar plat draaid.