Poster: Flexii
verdien je zo veel met draaien dan dat je niks anders meer hoeft te doen?
Poster: CaSE
Ik zit op school, THBO Commercieel Medewerker Marketing & Comminucatie. 20 uur/week.
Daarnaast doe ik de personeelswerving voor een financieel advies bureau met eigen callcenter. Ben dus altijd op zoek naar telemarketing talentjes
Poster: Ferrox
Sinds 2 weken Beheerder Openbare Verlichting en Verkeersregelsystemen gemeente Veghel..Juist ambtenaar :d
Poster: Ferrox
Sinds 2 weken Beheerder Openbare Verlichting en Verkeersregelsystemen gemeente Veghel..Juist ambtenaar :dPoster: Tomazos
dus jij bent zo'n flikker die inregelt dat lichten op rood gaan en als je dan BIJNA of NET stilstaat dat ze weer op groen springen... dat is bij mij echt ergenis nr 1.
volgens mij doen ze dat gewoon express
Poster: Roov
Op het moment echt helemaal niks, ik moet echt gaan werken maar vakkenvullen is niks voor mij. Als ik mn scooterrijbewijs heb ga ik koerier voor pizzazaak worden denk ik
Poster: Convert
Ik doe op dit moment 4de jaar HAVO, als bijbaantje werk ik in een Meubelwinkel en vakkenvullen in een speelgoed winkel
Poster: Stovas
Werk ook veel zo'n 40 a 50 uur per week (weet het lange dagen)
Poster: DeejayMarcel
Zit nog op school doe de Opleiding Podium & Evenementen Techniek op het Arcus..
Verder werk ik af en toe bij een Licht & Geluid verhuurbedrijf (MHS) en als Lichttechnicus in de Nieuwe Nor in Heerlen.
En nog als Bijbaantje werk ik bij Hameleer Transport in de werkplaats / truckwash.
Voor de rest heb ik het voornamelijk van het draaien op allround feesten waar ik mijn centjes mee verdien!