Poster: DJADMIN
Docent Economie (en op het moment wiskunde&engels)
Poster: swensands
vliegtuig monteur op schiphol
Poster: cross-overIk vind dit een erg leuk topic en doe daar dus ook aan mee; ik ben nu 25 jaar toneelmeester / supervisor van de technische dienst bij het nederlands Dans Theater, en reis de hele wereld over met die huppelclub. Waneer ik dan thuis kom moet ik meestal wel ergens draaien, en dat vind de familie dan ook errug leuk!!
Na al redelijk wat topics op DJR gelezen te hebben is het wel duidelijk dat er weinig leden zijn die zich professioneel bezig houden met het vak dj.
Wel steken de meeste er (heel) veel tijd in om hun skills te verbeteren en zijn verder als semi professional goed bezig met het vak.
Zelf loop ik al ruim 30 jaar mee als all-round dj en heb wel een leuk zakcentje overgehouden aan alles maar nooit genoeg om mijn baantje op te zeggen.
Nu ben ik benieuwd wat jullie als werk naast het Dj-vak doen.
Als topic starter zal ik dan maar aftrappen:
Ik ben al jaren een Electronicus/Systeembeheerder/Programmeur van zowel windows als unix omgevingen.
Poster: DPro
Een goed topic waar ik ook maar eens aan mee zal doen.
Als dagenlijks werk ben ik AV technicus(Audio Visueel) bij een professioneel bedrijf in het zuiden des landes. Hier zorg ik voor geluid licht video en rigging bij concerten (afgelopen weekend nog voor 22.000 personen (sjtasiefestasie)) , congressen, vergaderingen, openingen etc.
In het weekend begeef ik me vaker in het rock en roll circuit, bandjes en tape-acts mixen, dj's op de vingers tikken die wat veel te hard gaanetc en natuurlijk als er tijd over is dj-en.
Poster: Tomazos
edit, zag dat ik paar postst hierboven al neergezet had:P