Wat voor werk doe jij (3/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

cross-over    posted on 21-10-2008 11:40
Na al redelijk wat topics op DJR gelezen te hebben is het wel duidelijk dat er weinig leden zijn die zich professioneel bezig houden met het vak dj.

Wel steken de meeste er (heel) veel tijd in om hun skills te verbeteren en zijn verder als semi professional goed bezig met het vak.

Zelf loop ik al ruim 30 jaar mee als all-round dj en heb wel een leuk zakcentje overgehouden aan alles maar nooit genoeg om mijn baantje op te zeggen.

Nu ben ik benieuwd wat jullie als werk naast het Dj-vak doen.

Als topic starter zal ik dan maar aftrappen:
Ik ben al jaren een Electronicus/Systeembeheerder/Programmeur van zowel windows als unix omgevingen.

http://soundcloud.com/lau-daniels

What do you think about Wat voor werk doe jij ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 23-10-2008 22:02
DJ/Producer daarnaast in de vakanties beetje party en verhuur serivece hulpje en tankstation medewerker:P verder doe ik nog opleiding voor leraar te worde op middelbaar onderwijs (A)
Jobe    posted on 23-10-2008 22:04
Poster: Illusion
Ik ben nog student, en heb 4 jaar gewerkt bij Schuitema. Momenteel doe ik opleiding ICT Beheerder Niveau 4, en loop ik stage bij een ICT Bedrijf.

Ik ben door die stage momenteel ff werkloos. Ben even gestopt met werken. Misschien binnenkort een baantje als dj hier in een discotheek in de omgeving. Dan wordt ik de hardstyle dj. 1 x in de 2 week draai ik dan het laatste uurtje (4 tot 5) en laat ik de tent nog ff losgaan. 2x proef gedraaid, en ze vonden het bruut, en de dansvloer ook:D Nu nog overleg en misschien wel vast:D

Wat moest je doen dan bij Schuitema?... Orders verzamelen of emballage?
Ik zit 37 uur in de week op school (5VWO) en daarnaast werk ik dus bij schuitema en de jumbo Winking my eye
ezeltje5    posted on 23-10-2008 22:27
Student ICT Beheerder en als bijbaan op zaterdag bij een computer bedrijfje ( hoofdzakelijk hoofd td intern en extern maar ook verkoop ) en nog oproep kracht bij een bar.
Jorrit    posted on 23-10-2008 22:49
Poster: DeteqBoy
en dat houdt in? :P

European Strategic Procurement is een duur woord voor de inkoop organisatie. We zorgen dus voor de contracten en contacten met leveranciers...
MCO    posted on 23-10-2008 22:54
6VWO en op dit moment bijbaan in de horecaHappy, laughing
djmamo    posted on 23-10-2008 23:06
nou dan ik ook maar ff..........

per 1 november wordt ik account manager bussines events voor 1 van nederlands grootste AV bedrijven.
dus voor de leken: ik ga voor bedrijven die evenementen organiseren beeld licht en geluids apparatuur verhuren, klant tevreden houden, offertes opmaken, projecten bezoeken en beoordelen en overleggen met de klant wat er mogelijk is enz.

en heb mijn eigen bedrijf: Moon Entertainment een evenementen bureau met eigen concepten enz.

dus mijn nieuwe baan en mijn eigen bedrijf liggen erg dicht bij elkaar en daar haal ik natuurlijk mijn voordeel uit.

ow en ik draai ook nog plaatjes als dj, als ik tijd heb en op mijn eigen feesten natuurlijk, waarom een extra dj huren als je weet dat je het zelf ook kunt
www.moonentertainment.nl
Rens    posted on 23-10-2008 23:38
Ik zit nog op 6vwo en werk als oproepkracht bij een mediatechnisch bedrijf.. Dus de verhuur en verkoop van o.a. video/audio/licht..
tairip    posted on 24-10-2008 00:15
Poster: djmamo
nou dan ik ook maar ff..........

per 1 november wordt ik account manager bussines events voor 1 van nederlands grootste AV bedrijven.
dus voor de leken: ik ga voor bedrijven die evenementen organiseren beeld licht en geluids apparatuur verhuren, klant tevreden houden, offertes opmaken, projecten bezoeken en beoordelen en overleggen met de klant wat er mogelijk is enz.

en heb mijn eigen bedrijf: Moon Entertainment een evenementen bureau met eigen concepten enz.

dus mijn nieuwe baan en mijn eigen bedrijf liggen erg dicht bij elkaar en daar haal ik natuurlijk mijn voordeel uit.

ow en ik draai ook nog plaatjes als dj, als ik tijd heb en op mijn eigen feesten natuurlijk, waarom een extra dj huren als je weet dat je het zelf ook kunt

Jammer dat ik bij een klein bedrijf werk. Haha ik doe alles precies hetzelfde maarja account manager klinkt bij ons te duur Winking my eye
djmamo    posted on 24-10-2008 12:20
Poster: tairip

Jammer dat ik bij een klein bedrijf werk. Haha ik doe alles precies hetzelfde maarja account manager klinkt bij ons te duur Winking my eye

Ik mag ook van geluk spreken dat ik op deze leeftijd (25) deze baan heb gekregen bij een groot bedrijf.
www.moonentertainment.nl
DeteqBoy    posted on 24-10-2008 13:14
Poster: Jorrit

European Strategic Procurement is een duur woord voor de inkoop organisatie. We zorgen dus voor de contracten en contacten met leveranciers...

ok, vet Happy, laughing
cross-over    posted on 28-10-2008 13:35
zo, een hoop studenten nog, maar dat wist ik eigenlijk wel gezien de gemiddelde leeftijd op DJR.

Wel een gevarieerde bende professionals met naar mijn idee best wel leuke jobs.... Leuk om het te weten.
Maar wat ik me moet voorstellen bij  "vertegenwoordiger, iets met dj gear"  ...Cool   ook wel aardig.
http://soundcloud.com/lau-daniels
RoyBeware    posted on 28-10-2008 14:02
Ik doe nu MBO Verkoper (BBL).
Ben alleen nog opzoek naar een leerbedijf.. Ze moeten me nu nog niet hehe.
Convert    posted on 28-10-2008 14:29
Poster: BoydGrift
Ik kwam vandaag dus 40 seconden te laat, je raad het dus al! STRAF, nou moet ik verdomme om 8 uur daar zijn!

Ik was paar minuutjes te laat, moet nu 2uur na komen:P

Ik doe op dit moment 4de jaar HAVO, als bijbaantje werk ik in een Meubelwinkel en vakkenvullen in een speelgoed winkel Winking my eye
Julemac    posted on 28-10-2008 14:31
Studeer Fysiotherapie in Breda. Verder geen bijbaantje nu alleen draaien dan
tairip    posted on 28-10-2008 14:44
Poster: Convert

Ik was paar minuutjes te laat, moet nu 2uur na komen:P

Dat had ik echt niet gedaan! De mazzel, wat willen ze je maken!
Bambilaner    posted on 28-10-2008 14:47
Ik hou in het zwart in de weekends en de vakanties 12 uur per dag een tankstation open...Zwaar in de spitsuren, maar heerlijk chill daarbuiten...Nu bijvoorbeeld aan het djr'en enzo...

Ik ga ook nog naar school, en wil binnen 2 jaar event- en communicatiemanagement gaan studeren.
www.facebook.com/vinniebegooddj
Jorrit    posted on 29-10-2008 08:27
Poster: justjustin

Is wel lekker bij jou in de buurt...is dat gebouw in het water toch?

Oops post gemist, sorry.

Ja inderdaad, ik ga er op de fiets heen. We hebben een 'boemerang' in het water, maar die wordt niet meer gebruikt (te slechte klimaatbeheersing wanneer het zomer is, te veel glas enzo Winking my eye), maar het is een monument, dus het blijft staan...
Ik zit dus niet in het water zegmaar.
Mod edit by Jorrit on 29-10-2008 08:27 (2%)
Sandr    posted on 29-10-2008 11:43
Ik zit nog op school zoals te lezen is in: Studie achtergrond

Mijn inkomsten komen uit het draaien, in de weekenden en vakanties.
2 residenties en zo af en toe wat losse gigs...
Play that funky music white boy....
Mod edit by tairip on 29-10-2008 11:52 (1%)
Bartjens    posted on 29-10-2008 11:54
Ik heb afgelopen zomer mijn dipoma gehaald en ben nu werkzaam bij een adviesbureau in de civiele techniek.
We doen veel directie bij verschillende projecten Haarlem, Zandvoort, A'dam
Zelf ben ik erg druk met toezicht bij de Noord-Zuid lijn in A'dam (nee niet de verzakkingen :P)
www.djbrowbeat.com
Ambu-Lans    posted on 29-10-2008 17:09
Werk zelf nu een aantal jaar in de gebouwen-bouw als projectmanager bij een adviesbureau en doe net als Bartjens ook af en toe toezicht. Daarvoor in de aannemerij en architectenbureau.

@Bartjens: net van school....NZ-lijn.....weet je 't zeker Cool?
Pioneer 400-400-400
Bartjens    posted on 29-10-2008 17:52
Poster: Ambu-Lans
@Bartjens: net van school....NZ-lijn.....weet je 't zeker Cool?

Kom maar op de koffie in m'n keet :P
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 29-10-2008 @ 18:38:46 (79%)
Yorick    posted on 29-10-2008 21:53
Poster: djmamo

Ik mag ook van geluk spreken dat ik op deze leeftijd (25) deze baan heb gekregen bij een groot bedrijf.

En wat is de naam van dat grote bedrijf?
Yorick    posted on 02-11-2008 18:08
iedereen heb wel verschillende dingen,, wat soms helemaal niet met draaien te maken heeft:d
Boyd    posted on 02-11-2008 18:13
Poster: RenéKuppens
DJ/Producer daarnaast in de vakanties beetje party en verhuur serivece hulpje en tankstation medewerker:P verder doe ik nog opleiding voor leraar te worde op middelbaar onderwijs (A)

En welk vak wil je dan geven?
User edit by Boyd on 02-11-2008 @ 18:14:15 (13%)
Convert    posted on 02-11-2008 19:50
Poster: tairip

Dat had ik echt niet gedaan! De mazzel, wat willen ze je maken!

Whaha, dat heb ik dus ook niet gedaan, de volgende dag ben ik niet naar school geweest omdat ik maar 2uurtjes les had. En toen hoorde ik van paar uit me klas dat er iemand in de klas was geweest voor mij :P Maar ik was er niet, en die vrijdag was ie er ook niet gweest Happy, laughing

278 Users online: 134 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 93.442
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.890.479