Poster: Illusion
Ik ben nog student, en heb 4 jaar gewerkt bij Schuitema. Momenteel doe ik opleiding ICT Beheerder Niveau 4, en loop ik stage bij een ICT Bedrijf.
Ik ben door die stage momenteel ff werkloos. Ben even gestopt met werken. Misschien binnenkort een baantje als dj hier in een discotheek in de omgeving. Dan wordt ik de hardstyle dj. 1 x in de 2 week draai ik dan het laatste uurtje (4 tot 5) en laat ik de tent nog ff losgaan. 2x proef gedraaid, en ze vonden het bruut, en de dansvloer ook:D Nu nog overleg en misschien wel vast:D
Poster: DeteqBoy
en dat houdt in? :P
Poster: djmamo
nou dan ik ook maar ff..........
per 1 november wordt ik account manager bussines events voor 1 van nederlands grootste AV bedrijven.
dus voor de leken: ik ga voor bedrijven die evenementen organiseren beeld licht en geluids apparatuur verhuren, klant tevreden houden, offertes opmaken, projecten bezoeken en beoordelen en overleggen met de klant wat er mogelijk is enz.
en heb mijn eigen bedrijf: Moon Entertainment een evenementen bureau met eigen concepten enz.
dus mijn nieuwe baan en mijn eigen bedrijf liggen erg dicht bij elkaar en daar haal ik natuurlijk mijn voordeel uit.
ow en ik draai ook nog plaatjes als dj, als ik tijd heb en op mijn eigen feesten natuurlijk, waarom een extra dj huren als je weet dat je het zelf ook kunt
Poster: tairip
Jammer dat ik bij een klein bedrijf werk. Haha ik doe alles precies hetzelfde maarja account manager klinkt bij ons te duur
Poster: Jorrit
European Strategic Procurement is een duur woord voor de inkoop organisatie. We zorgen dus voor de contracten en contacten met leveranciers...
Poster: BoydGrift
Ik kwam vandaag dus 40 seconden te laat, je raad het dus al! STRAF, nou moet ik verdomme om 8 uur daar zijn!
Poster: Convert
Ik was paar minuutjes te laat, moet nu 2uur na komen:P
Poster: justjustin
Is wel lekker bij jou in de buurt...is dat gebouw in het water toch?
Poster: djmamo
Ik mag ook van geluk spreken dat ik op deze leeftijd (25) deze baan heb gekregen bij een groot bedrijf.
Poster: RenéKuppens
DJ/Producer daarnaast in de vakanties beetje party en verhuur serivece hulpje en tankstation medewerker:P verder doe ik nog opleiding voor leraar te worde op middelbaar onderwijs (A)
Poster: tairip
Dat had ik echt niet gedaan! De mazzel, wat willen ze je maken!