beste mede dj's en producers ik ben sind een paar weken begonnen met ableton live te draaien en ik draai tegenwoordig ook vaak bij mij in de buurt op borrels enzo en nu was mijn vraag ik wil graag een goede geluidskaart kopen een niet te duren, tussen de 100 en 200 er moet usb aansluiting op zitten. van goede geluidskwaliteit zijn. en kunnen werken met een niet hele snelle pc
kennen jullie mischien nog een goede geluidskaart?? kun je me er aub mee helpen alvast bedankt,
christiaan hoijtink
What do you think about geluidskaart voor on the road ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Twello Ik zelf heb een Audio8 van NI, is alleen wel iets boven je budget maar het is een prima ding
sluit me hier volledig bij aan!!! super ding en heeft me nog nooit in de steek gelaten :D
This is an old Topic
No new postings for 6.167 days. Post CommentThat would be 205.6 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.