DJ_BOOTHS
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_kristof    posted on 19-07-2005 16:29
ik wil eens weten hoe jullie u zelfgemaakte DJ_booths hebbe gemaakt,Hoe jullie daar aan zijn begonnen,Hoe veel zoiets kost.

What do you think about DJ_BOOTHS ??

Vote :   

Pullstar    posted on 19-07-2005 17:04
MDF, bevestigings materiaal en verf voor ongeveer 250,- Veel meten en opnieuw meten, verschillende ontwerpen gemaakt en er 1 uitgekozen. Gewerkt met decoupeerzaag, zaagtafel, schuurmachines, grijze cellen.
Ik heb zelfs eerst een model gemaakt van karton om zeker te weten dat de gebruikte maten kloppen. Bare in mind; hou bij het ontwerpen rekening met de dikte van je materiaal zodat je niet voor verrassingen staat als je eenmaal gezaagd hebt!
Je eigen fantasie is de limiet. Met gezond verstand,een linker en rechterhand met wat gereedschap, en een beetje handigheid, kom je een heel eind.

PS; zie DJ booths
User edit by Pullstar on 19-07-2005 @ 17:05:22 (3%)
Lead    posted on 19-07-2005 17:32
Ja, wat is er mooier dan een hele berg voorbeelden op een rij -> DJ Booths Module
Let the BASS be louder
Sicco    posted on 19-07-2005 17:32
Eerst heel veel denken.. bijv: je kunt een plank nemen, de gaten erin zagen waar je apperatuur moet komen te zitten, ma neem aan dat je iets creatiefs wil. MDF is goed materiaal.

Begin met een rechthoekig blok in gedachten.. vandaaruit kun je alle kanten op, zoals pullstar al zei: je eigen fantasie is de limiet. Ik sluit me erbij aan haha Pullstar  my man haha

Moet ik er nog wel even bij vermelden dat ik zelf nog bezig ben, pas 2maand.. Maar als je het 100% naar je zin wil hebben moet je er iets voor over hebben.
Gupy    posted on 19-07-2005 17:54
Ik geloof dat ik wel een half jaar bezig ben geweest met m'n booth.
Allereerst heb ik wat ideeën en mogelijkheden op papier getekend. Toen helemaal uitgewerkt in Auto-CAD en daarna simpel in elkaar gezet.
Voorbereiding is minstens het halve werk.

////www.djresource.eu/Gallery/val/40/

This is an old Topic

No new postings for 7.362 days.
 Post CommentThat would be 245.4 months
or a whopping 20.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

296 Users online: 133 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 20.626
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.927.918