Poster: JuniorDDP
Ik raad je aan om diene van Pioneer te kopen (lead heeft dit ook al gezegd), die flightcasen houden je cdj's goed vast en zorgen ervoor dat er geen druk komt te staan op je jogwheel, die zekerheid heb je niet bij andere flightcases!
Poster: Bartjens
Zoals hier boven ook al genoemd, kijk eens op marktplaats of speurders, of nieuw bij een webwinkel, zijn er genoeg (new-line, feedback, bax-shop)
Die op jouw foto is volgens mij de prodjuser, past cdj-1000 en de cdj-800 in.
Poster: Bartjens
Zou kunnen, maar dan moet je de overige ruimte zien op te vullen met schuim o.i.d.
Zo'n statief is een piano statief. K&M heeft die wel.
Maar waarom niet die prodjuser?
Poster: DJ-Xtremer
Pioneer CDJ-1000's zijn groter dan de 800's. Je zou die kunnen doen, maar moet je er wel een stuk extra schuim tussen doen ter opvulling. Die van Reloop zijn goedkoper en hetzelfde bijna.
Poster: Ran-D
Deze vind ik wel mooi: (link verwijderd)
Daar staat aangegeven dat daar een CDJ1000 in past. En de CDJ800mk2 dan? Passen die er ook in? En zo'n piano statief, Kan die daar ook onder of niet?
Poster: Ran-D
Ziet er ook niet verkeerd uit! Passen daar wel 2 CDJ800mk2's in dan? en een DJM800?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.