Poster: KesterDJ
Neen niet voor on the road, voor op mijn kamer.
Maar die booth monitor moet mooi geluid geven, en de andere speakers die ik instel op mijn versterk moeten gewoon hard gaan. Zodat ik me geen zorgen moet maken met in het rood draaien enzo...
Poster: Stevenvdvorm
Ik heb ook advies nodig! maar ik heb geen zin om hier een nieuw topic over te openen. Mijn budget is 1200 euro, ik heb speakers nodig voor on the road. En beetje zalen van 250 man ongeveer. Actief, passief maakt me niet uit zoveel uit. Als ik maar mooi en hard geluid heb(voor zoverre dat kan met dat geld) Alvast bedankt.
Poster: LightzonePoster: Stevenvdvorm
Ik heb ook advies nodig! maar ik heb geen zin om hier een nieuw topic over te openen. Mijn budget is 1200 euro, ik heb speakers nodig voor on the road. En beetje zalen van 250 man ongeveer. Actief, passief maakt me niet uit zoveel uit. Als ik maar mooi en hard geluid heb(voor zoverre dat kan met dat geld) Alvast bedankt.monitors toch hé?
(kan niet anders voor da buget...)Maakt niet uit voor voor soort, het gaat om wat eruit komt!
Poster: Madman
wat raden jullie dan aan voor thuis dat goed hard gaat, zuiver geluid en toch moeilijk kapot gaat (in het rood gaan dus)
Poster: Madman
wat raden jullie dan aan voor thuis dat goed hard gaat, zuiver geluid en toch moeilijk kapot gaat (in het rood gaan dus)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.