Amsterdam Dance Event ADE 2008 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 17-10-2008 18:48
Yess dance-liefhebbers

Vanaf volgende week woensdag begint de ADE !!!!!

Het beste en grootste event op dance gebied in Nederland en misschien zelfs in europa!

De Beste, de grootste dj's ter wereld zullen hier aanwezig zijn!

Verder is er nog voor de talenten onder ons een seminar: D3

WIE GAAT ERConfused

en beter nog WAARHEEN??

Ik zelf ga naar de Flamingo Nights Records met Fedde le Grand, Funkerman, Kevin Saunderson, Patric la Funk, dorithy en andy Sherman en Camille Jones.
Kreeg net te horen dat ik op de Gastenlijst sta:D

What do you think about Amsterdam Dance Event ADE 2008 ??

Vote :   

Lead    posted on 17-10-2008 18:59
Je hebt 2 dingen: De conventie overdag en de feesten 's avonds.

Ik ga woensdag naar Armin, zondag naar Sander Kleinenberg (beide Paradiso) en sowieso de andere dagen naar de conventie.

Met HDJ-2000, dus wie in de buurt is moet maar een brul geven Winking my eye

Ook interresant : Evolving dj culture
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-10-2008 20:31 (25%)
justjustin    posted on 17-10-2008 19:09
love ade...maar denk niet dat ik aanwezig had kunnen zijn helaas...
tym    posted on 18-10-2008 02:36
dond nacht: francois k bij vreemd goes forward in de sugar factory..
vrijdag avond: masterclass producen by francois k @ sugar
vrijdag nacht: innervisions: ame/dixon/schwarz live @ melkweg oude zaal
zaterdag overdag: d3 seminars @ felix meritis
zaterdag nacht/zondag ochtend Winking my eye : vrijbuiters go berlin underground @ studio K

Happy, laughing
Ywe    posted on 18-10-2008 11:27
Ik ga volgende week zaterdag naar F*ck Me I'm Famous in de HMH
Renzis    posted on 18-10-2008 14:03
Poster: Lead
Je hebt 2 dingen: De conventie overdag en de feesten 's avonds.

De conventie is officieel uitverkocht las ik net.

Dat is meer iets voor volgend jaar voor mij denk ik. Eerst maar eens het ADE-sfeertje proeven dit jaar en volgend jaar maar eens me echt met de conferentie bezig houden.

Meer mensen die gaan?
MaykFroix    posted on 18-10-2008 18:19
Ik ga op vrijdag naar de Vonyc Sessions World Tour ADE 2008 in de Escape met Paul van Dyk, Jon O'Bir & Jon Rundell. Happy, laughing
freezer    posted on 18-10-2008 21:39
ik vind het jammer dat er geen hardere stijlen vertegenwoordigd zijn maar ja t is ook niet helemaal mainstream om t zo maar ff te zeggen
Renzis    posted on 18-10-2008 22:05
Dat vroeg ik me ook al af waarom er eigenlijk nauweluks (nul?) hardstyle-hardcore e.d. is

Weet jij dat toevallig Lead?

Lukaz    posted on 21-10-2008 18:54
ik ben dabei voor cocoon in the sand :D

(ik heb net ook een topic gemaakt hierover, verwijder maar.)
Lead    posted on 21-10-2008 23:51
Ik denk niet dat Hardstyle bewust achter blijft. Echter is de ADE niet alleen op Nederland gericht maar is het een europese gathering van de muziekindustrie en DJ cultuur. Hardstyle is qua feesten in NL goed vertegenwoordigd, maar da's niet zo in de rest van Europa Winking my eye

ADE kaartjes (pass-partou) kosten nogal wat geld dus denk ook niet dat dit voor iedereen is weggelegd.
Met een pass partou (of hoe je het dan ook schrijft) geeft toegang tot conventie en alle feesten. Wel makkelijk maar niet te betalen.

Ik zal 's avond in verschillende tenten langs gaan, maar deze ga ik zeker heen.

Woensdag : Armin in Paradiso
Zaterdag : Fuck me I'm famous in HMH
Zondag : Kleinenberg (This Is) in Melkweg

Oh, en niet ADE event op zaterdag : Dance 2 Eden in Vechtse Banen (heel iets anders) Cool
Let the BASS be louder
PaulBrugel    posted on 22-10-2008 09:03
Ik ben hier wel eens naar toe geweest. Best grappig, krijg je zo'n perskaart met een kettinkje en met je foto erop, stoer hoor, Paul Brugel the netherlands. Cool Ik heb er niet zoveel aan gehad. Die seminars zijn grappig, maar ook niet echt boeiend.
Een zo'n seminar kan ik me nog wel herinneren.
Staat daar in zo'n zaal een kerel die plaatjes opzet, en dan mag je je mening geven. Laat hij eerst van die net niet muziek horen, want de lounche, onbekende deuntjes horen en iedereen in die zaal, jaja goed hoor. Zoow, dat is het.  En dan draait hij een leuk, lekker in het gehoor liggend commercieel plaatje. Iedereen in die zaal: Bah ,boeh eeh. 

Je kom wel direct in contact met platenmaatschappijen. En je krijgt dan een hoop promoplaten / CD's mee. Ik denk dat je moet gaan om te netwerken.  Kaarten had ik gratis gekregen, maar als je ze moet kopen zijn ze gruwelijk duur.  Leuk om een keer mee te maken, maar voor mij geen herhaling Cool
Lukaz    posted on 22-10-2008 12:21
ADE kaartjes (pass-partou) kosten nogal wat geld dus denk ook niet dat dit voor iedereen is weggelegd.
Met een pass partou (of hoe je het dan ook schrijft) geeft toegang tot conventie en alle feesten. Wel makkelijk maar niet te betalen.

passepartout inderdaad dat was ook mijn plan: eerste Disco Invaders van Cocoon en de dag daarna Contact van Mnus, maar helaas wou mijn pinpas niet mee werken.
tym    posted on 22-10-2008 13:45
nee lukaz jij hebt het over de passe partout van cocoon/minus, die waren een eurotje of 60..
lead heeft het over een passe partout over het gehele event, dat kost volges mij tussen de 250 en 300 euro Happy, laughing

wie gaat er allemaal naar de d3 seminars in t felix meritis zaterdag?
Lukaz    posted on 22-10-2008 21:41
wist ik welCoolCool

Woensdag : Armin in Paradiso

ade begint toch pas vrijdag?
User edit by Lukaz on 22-10-2008 @ 21:57:29 (100%)
ArCee    posted on 23-10-2008 00:05
Vorig jaar geweest in de Escape, simply kicking. Sean Tyas, Richard Durand, Mike etc.  Helaas moet ik m dit jaar laten schieten door tijdgebrek Cool
Lead    posted on 23-10-2008 14:49
even een klein updateje. Live van het ADE.

Het is aardig ddruk, drukste ADE die ik heb meegemaakt (kom er al een jaar of 6). Vooral interresant voor de mensen die produveren en hun tracks willen tekenen bij een label. Er staan 30 CDJ-400 spelerrs waar iwdereen zijn traccks op kan laten luisteren.

Sommige seminars zijn interresant, anderen minder. Maar da's het mooie, je kunt op ider moment naar een ander gaan. Er wordt veel gezewgd wat je wellicht al weet. Maar als je tussen de regels luisterd is er veel te lerwn van de ervaringen van anderen. Zo voorkom je dat je in dexzelfde valkuill valt als anderen....
Let the BASS be louder
justjustin    posted on 23-10-2008 15:03

Het is aardig ddruk, drukste ADE die ik heb meegemaakt (kom er al een jaar of 6). Vooral interresant voor de mensen die produveren en hun tracks willen tekenen bij een label. Er staan 30 CDJ-400 spelerrs waar iwdereen zijn traccks op kan laten luisteren.

Sommige seminars zijn interresant, anderen minder. Maar da's het mooie, je kunt op ider moment naar een ander gaan. Er wordt veel gezewgd wat je wellicht al weet. Maar als je tussen de regels luisterd is er veel te lerwn van de ervaringen van anderen. Zo voorkom je dat je in dexzelfde valkuill valt als anderen....

zo das zeker intresant....beetju jammer dat ik er niet bij ben Unhappy geen tracks laten horen ook Unhappy
Raoel    posted on 23-10-2008 15:32
Ik ga a.s. zaterdag naar Ritchie Hawtin in the Sand(Contact). Heb het gevoel dat het een heel erg vet feestje gaat worden d.m.v. gruwelijke visuals en de contact sound van Ritchie!!!
tairip    posted on 23-10-2008 16:45

Haha met je pda zeker getypt? Redelijk war foutjes!
KeviiN    posted on 23-10-2008 16:52
Gisteren naar Dr. Lektroluv in de Melkweg geweest. Top feestje, super sfeer en lekkere sets (ondanks dat het niet helemaal mijn stijl is).
En vanavond naar Click in de Westerunie. Line-up beloofd veel dus ik ben benieuwd:D

En zaterdag waarschijnlijk even naar de D3.
RiX    posted on 23-10-2008 17:02
Ja, kreeg er op de producers-hyve vandaag pas een nudge van... lekker laat. Heb vrijdag al plannen... hmmz. Had die WII-Jay wel willen zien en een gratis udg tas is nooit weg lol
justjustin    posted on 23-10-2008 17:24
Poster: tairip

met zn E90 als hij al weer geen nieuwe heeftWinking my eye
Lead    posted on 24-10-2008 00:42
Poster: tairip

yep, sorry hoor Winking my eye had niet veel tijd om alles na te lezen.

Was tijdens seminar in half duister... maar gaat om het idee toch :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:24 (30%)
tairip    posted on 24-10-2008 01:01

yep, sorry hoor Winking my eye had niet veel tijd om alles steeds na te lezen.

Was tijdens seminar in half duister... maar gaat om het idee toch :D

Dat is waar. Tussen alle drukt toch nog even tij gevonden voor DJR! (Y)
greup    posted on 25-10-2008 13:41
Ik was voor donderdag daar uitgenodigd in de panama voor een hapje en een drankje door 1Management (dj bookings). Gewoon een praatje doen met mensen uit die wereld enzo. En dan vervolgens 's nachts aan schuiven op het ADE feest daar. Maar aangezien ik moest werken ben ik niet bij het ADE meer geweest.

195 Users online: 92 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 77.290
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.345.263