Welke versterker
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Besman    posted on 17-10-2008 11:28
Morgen krijg ik mijn bestelde boombox binnen.
Deze heb ik gekocht voor mijn team, om in de kleedkamer wat herrie voor de wedstrijden te draaien,
(vandaar ook een boombox van 40 euro jullie kennen ze wel, en geen mooie semi pro audio)
Nu zoek ik voor een zacht prijsje een (2ehands) versterker. Echter heb ik hier totaaal geen verstand van en kan ik echt door de bomen het bos niet zien op marktplaats.

Ook zijn veel versterkers rond de 180 euro ofzo, en ik weet niet of ik een autoversterker nou moet kopen en of dat handig is.(deze worden over het algemeen meer aangeboden voor soms aardige prijzen).
Het liefst heb ik een compacte omdat de boombox + Versterker overal heen moet haha.
Ik hoor graag tips wat een goede 2hands versterker is voor een echt zacht prijsje(de kwaliteit hoeft dus niet creme de la creme te zijn als het volume maar goed hard kan).
het budget is 30 tot 50 euro ofzo..

What do you think about Welke versterker ??

Vote :   

Bartjens    posted on 17-10-2008 11:39
Wat zijn de specs van je "boombox" ?
www.djbrowbeat.com
Besman    posted on 17-10-2008 13:15
2x 180 watt

volgens mij 4 ohm, weet ik niet zeker, ik moet hem nog krijgen
speakers zijn geloof ik 16.5 cm
Xitrate    posted on 17-10-2008 13:23
Je kan wel een versterker hebben die 'flink hard' kan, maar als je speakers 180 watt hebben blaas je ze op als je er teveel vermogen op zet. Wat je dus nodig hebt is een versterker van ongeveer 400 wat (en dan kan je hem nog niet helemaal open zetten dus). Ik zou gewoon op marktplaats kijken naar hi-fi versterkers, die zijn meestel wel goedkoop.

Misschien nog een idee, als je het team nou laat  meebetalen (10 eur pp?) vergroot dat ook weer je budget Winking my eye
Besman    posted on 17-10-2008 14:55
haha ja zon idee had ik al, maar dan komt er aan het einde van het jaar gezeik wie hem meemag voor de zomer enzo en wei verantwoordelijk is,
het wordt dus ikke ikke ikke van mij mij mij..Winking my eye

400 watt is dus ook al overbodig? Het hoeft ook niet perse de volle capaciteit te benutten, maar dat er gewoon prima geluid uitkomt waar je een kleedkamertje goed mee door kan blazen!
Die hi-fi versterkers zijn altijd wel Erreg groot en log.
Of weet jij misschien 1 die een beetje wat compacter is zodat ik hem makkelijk mee kan nemen?
Besman    posted on 18-10-2008 17:47
kan nu an een vriend een skytec 6300 2X150 watt overkopen voor 40 euro, is dit de juiste versterker voor een box met 2x180 watt max?
ik hoor het graag

This is an old Topic

No new postings for 6.170 days.
 Post CommentThat would be 205.7 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

262 Users online: Danil & 172 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 163.477
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.682.392