Poster: Tomazos
heb zelf vanmiddag de hdj2000 gekocht,
zit goed, heb hem nu even op de computer aangesloten.. valt me gelijk op dat de hoofdtelefoon Behoorlijk veel laag weergeeft. net of je je hoofd in een subwoofer kist stopt..
maar wel HEEEL strak laag.
gister voor het eerst mee wezen draaien,
ik stond op die lokatie vlak naast een zaal-speaker die vol stond te blazen..
toen ik de 1e plaat opzette.. viel het me een beetje tegen, maar ik heb op de rest van de avond wel wat gemerkt..
met mijn vorige headphone (hdj 1000), moest ik het volume flink open gooien om te horen wat ik wil horen..
ik kon ondanks dat de speaker naast me hoofd hing, de hdj 2000 vrij zacht zetten.. en ik hoorde te 'tonen' die ik voornamelijk wil horen (mid/hoog.. (snare e.d))
kwa afsluiten van de omgeving.. vond ik het in 1e instantie zwakjes, als je hem uitzet.. maar.. als je de hdj 2000 heel zachtjes zet dan hoor je het zaal geluid al niet meer, omdat de speaker van de hdj 2000 natuurlijk veel groter is, en over je hele oorschelp zit!,
hij zat niet irritant, ik merkte alleen dat als ik mijn rechter oorschelp achter mijn oor deed.. dat het een beetje pijn deed (het randje van de hdj 2000).. maar ik weet niet of iedereen dat heeft, of dat dat aan me dunne huidje licht,
ik geef de headphone een 8,5.. puur omdat hij pijn deed achter mijn oor, hij had een 9,5 gekregen als dat niet zo was (een 10 is altijd met alles onmogelijk)
dus in 1e instantie viel hij mij tegen.. maar je kan hem heel zachtjes zetten om alles goed te horen.. dat merkte ik ook aan me mixen.. met voor beluisteren zat ik er met mixen geen 1x naast.. terwijl dit met mijn hdj 1000 (omdat diverse tonen minder actief zijn als bij de 2000, en de hdj 1000 echt hard moest zetten om het goed te horen wat jij Wil horen) wel het geval was.
ik had na het draaien geen ruis in mijn horen, en geen iritante *pieeeeeep*(met de hdj 1000 wel) dus voor mij geld.. het is een top koptelefoon!