Pioneer kondigt HDJ-2000 aan (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 16-10-2008 09:07
Pioneer HDJ-2000 HeadphonesLees de informatie in ons DJ Topic over de nieuwe Pioneer HDJ-2000. Daar kun je alles specs, foto's en informatie terug vinden.

De eerste HDJ-2000's worden verwacht in december 2008 en gaan rond de 279,- kosten.

Edit may 2009: Er waren wat verhalen over het materiaal waar de scharnieren van de HDJ2000 van gemaakt zouden zijn.

Alles aan de HDJ-2000 wat voelt als metaal IS ook metaal. Ergens op het internet stonden reviews waarbij beweert werd dat de crusiale delen van de scharnieren dit niet zouden zijn...

Hier is mijn statement dat de HDJ-2000 toch echt helemaal van metaal (magnesium) is :
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 21-05-2009 12:27 (100%)

What do you think about Pioneer kondigt HDJ-2000 aan ??

Vote :   

MissSalem    posted on 22-12-2008 11:46
Oooo!Cool
Snoey    posted on 22-12-2008 12:41
Poster: NielsR

Dan zou ik voor de Sennheiser HD-25 2 gaan die gaat bijna niet kapot, ik heb er ook een en wat ik daar al mee gedaan heb lol die heeft al afgezienCool.
Het leuke aan de HD25 2 is dat hij helemaal user replaceable zoals de hdj 2000 dus je kan dus elk deeltje van de koptelefoon zelf vervangen want niks zit vast door plastiek plaatjes ofzo zoals bij de hdj 1000.
Het geluid is ook zalig en hij kost ook nog is 100 euro minder als de pioneer hdj 2000 want zeg nu zelf 280 euro voor een koptelefoon terwijl je voor minder geld iets van even goede kwaliteit kan krijgen of zelfs nog beter want de Hd 25 heeft zich al 10 jaar bewezen en de Hdj 2000 is meer bekend door de hype van pioneer dan de kwaliteit.

Heb de HD25 ook gehad, maar dat ding is spuuglelijk!
www.soundcloud.com/ten-hooven
NielsR    posted on 22-12-2008 13:14
Poster: Snoey

Heb de HD25 ook gehad, maar dat ding is spuuglelijk!

Dan heb ik toch een andere mening maar van wanneer is dat de belangrijkste factor om een koptelefoon te kopen, veel mensen hebben de hdj 1000 grkocht voor de hype met het mooie zilverere plastiek en dan na een jaar komen ze bedrogen uit omdat hij kapot is en dan willen ze een hd 25 (een verhaal dat mijn dealer veel heeft meegemaakt heeft hij me toch verteld)
Hardshort    posted on 22-12-2008 13:25
Ben ik de enige die hem echt NIET mooi vind Smile having fun?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
JollyJunkie    posted on 22-12-2008 13:27
Poster: Hardshort
  Nee
dacuba    posted on 22-12-2008 16:59
Poster: Hardshort

Op foto's vind ik 'm ook niet echt mooi maar Reind (aboutDJ) zei me dat hij 'm veel knapper in 't echt vond.. Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 22-12-2008 17:29
Poster: dacuba

Op foto's vind ik 'm ook niet echt mooi maar Reind (aboutDJ) zei me dat hij 'm veel knapper in 't echt vond.. Happy, laughing

Hij ziet er in echt idd iets beter uit, de oorschelpen lijken minder gigantisch en lomp.
(Ik heb em al uitgeprobeert)
Maar dat neemt niet weg dat ik em nog steeds lelijk vind Winking my eye
Snoey    posted on 22-12-2008 17:48

Dan heb ik toch een andere mening maar van wanneer is dat de belangrijkste factor om een koptelefoon te kopen, veel mensen hebben de hdj 1000 grkocht voor de hype met het mooie zilverere plastiek en dan na een jaar komen ze bedrogen uit omdat hij kapot is en dan willen ze een hd 25 (een verhaal dat mijn dealer veel heeft meegemaakt heeft hij me toch verteld)

Mijn HD 25 ging ook kapot na een jaar en dan kom ik volgens jou redenering als nog bedrogen uit.
NielsR    posted on 22-12-2008 18:28

Mijn HD 25 ging ook kapot na een jaar en dan kom ik volgens jou redenering als nog bedrogen uit.

Wat ging er dan kapot? het is goedkoper om dat dan te vervangen in de plaats van een hele nieuwe te kopen he
Mixt-Ape    posted on 22-12-2008 20:22
Geef mij maar de XD-53 headphones. Dat is echt een superding!!!
tairip    posted on 22-12-2008 20:39

Wat ging er dan kapot? het is goedkoper om dat dan te vervangen in de plaats van een hele nieuwe te kopen he

Ja dat niet alleen maar wat dacht je van het woord GARANTIE!
Tomazos    posted on 23-12-2008 03:13

Dan zou ik voor de Sennheiser HD-25 2 gaan die gaat bijna niet kapot, ik heb er ook een en wat ik daar al mee gedaan heb lol die heeft al afgezienCool.
Het leuke aan de HD25 2 is dat hij helemaal user replaceable zoals de hdj 2000 dus je kan dus elk deeltje van de koptelefoon zelf vervangen want niks zit vast door plastiek plaatjes ofzo zoals bij de hdj 1000.
Het geluid is ook zalig en hij kost ook nog is 100 euro minder als de pioneer hdj 2000 want zeg nu zelf 280 euro voor een koptelefoon terwijl je voor minder geld iets van even goede kwaliteit kan krijgen of zelfs nog beter want de Hd 25 heeft zich al 10 jaar bewezen en de Hdj 2000 is meer bekend door de hype van pioneer dan de kwaliteit.

ik kan de hdj 2000 kopen voor 235 incl btw (kan ik weer terug vorderen), dus zo heel duur wordie dan nietHappy, laughing

ik kom wel vaak bij een audio/licht zaak koffie drinken, en toen begon ik erover voor hoeveel hij de hdj 2000 aan mij kon verkopen, naja, voor die prijs dus.. dan laat ik hem niet liggen denk ik..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Snoey    posted on 23-12-2008 06:59

Uit de linker speaker kwam geen geluid meer, het vervangen van dat onderdeel koste 90 euro. En dat schuim onder die hoofdband zat vol met wax en gel resten wat ik niet schoon kreeg.
Snoey    posted on 23-12-2008 07:00
Poster: tairip

Ja dat niet alleen maar wat dacht je van het woord GARANTIE!

Dat heb ik geprobeert via de garantie te laten vergoeden, maar helaas kreeg ik die service niet. 
Snoey    posted on 23-12-2008 07:01
Poster: Tomazos

ik kan de hdj 2000 kopen voor 235 incl btw (kan ik weer terug vorderen), dus zo heel duur wordie dan nietHappy, laughing

ik kom wel vaak bij een audio/licht zaak koffie drinken, en toen begon ik erover voor hoeveel hij de hdj 2000 aan mij kon verkopen, naja, voor die prijs dus.. dan laat ik hem niet liggen denk ik..

Voor die prijs zijn er wel meer mensen geintereseert, waaronder ik. Dus als het mogelijk is dat ik via jou er een kan krijgen voor die prijs, dan zou dat echt top zijn.
Lead    posted on 23-12-2008 07:35
@ Snoey : Gebruik de EDIT knop ipv op jezelf te reply-en !!!!

btw, in iedere winkel kost een HDJ van 279,- incl. zo'n 235,- excl. (19%). De BTW kun je aftrekken als je ingeschreven staat bij de KvK en een BTW nummer hebt
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 23-12-2008 07:37 (100%)
RiX    posted on 23-12-2008 12:54
hij replied toch telkens op een andere gebruiker? Ok, hij kon dat in 1 post doen, maar toch...
Reind    posted on 23-12-2008 13:20
Poster: Mixt-Ape
Geef mij maar de XD-53 headphones. Dat is echt een superding!!!

Je bedoelt de Audio Technica ATH-Pro700, het is namelijk exact dezelfde koptelefoon (Audio Technica maakt deze koptelefoon namelijk voor A&H net als de HD1000 van Denon exact hetzelfde exemplaar is) maar je hebt wel pak hem beet 50 euro meer af mogen rekenen omdat er A&H op staat. Winking my eye
Tomazos    posted on 23-12-2008 17:19

Voor die prijs zijn er wel meer mensen geintereseert, waaronder ik. Dus als het mogelijk is dat ik via jou er een kan krijgen voor die prijs, dan zou dat echt top zijn.

ik zal eens kijken of ik een deal met hem kan maken, mochten er veel geintresseerden zijn, met eventueel flinke korting oid, als ik op ze site ga kijken, word dat alsnog 268 inc btw. (226 ex.. sommigen kunnen btw terug vorderen, andere niet)

ik wacht nog even op me dj loon van afgelopen weken en dan zal ik eens met hem praten of er iets mogelijk isHappy, laughing
tairip    posted on 23-12-2008 18:16
Poster: Reind

Je bedoelt de Audio Technica ATH-Pro700, het is namelijk exact dezelfde koptelefoon (Audio Technica maakt deze koptelefoon namelijk voor A&H net als de HD1000 van Denon exact hetzelfde exemplaar is) maar je hebt wel pak hem beet 50 euro meer af mogen rekenen omdat er A&H op staat. Winking my eye

TM audio zegt dat er toch wel wat veranderingen zijn doorgevoerd aan het A&H model. Ik heb hem zelf een keer op proef gehad en was niet echt onder de indruk.
Reind    posted on 23-12-2008 22:53
Een fabrikant als een A&H of een Denon zal nooit publiekelijk toe gaan geven dat het uit een andere fabriek komt rollen en dus geen eigen fabrikaat is. Ik heb alle 3 de koptelefoons op mijn hoofd gehad en ook alle 3 naast elkaar op constructie e.d. bekeken en het zijn gewoon dezelfde koptelefoons.

Voor pak hem beet 125 euro koop je het audio technica model en voor dat geld is het zo'n slechte koptelefoon nog niet, rond de 175 euro waar de andere merken hem voor verkopen vond ik persoonlijk net iets teveel van het goede Winking my eye
Roalin    posted on 23-12-2008 23:09
Poster: Reind
Voor pak hem beet 125 euro koop je het audio technica model en voor dat geld is het zo'n slechte koptelefoon nog niet, rond de 175 euro waar de andere merken hem voor verkopen vond ik persoonlijk net iets teveel van het goede Winking my eye

Maar dat is dan wel bij goeie inkoop van de winkel (tairip bedankt!)
Je hebt gelijk, voor 125 euries is het een super hoofdtelefoon!

Alleen wat jij er nu allemaal over zegt weten de meesten jammer genoeg (nog) niet...
Tomazos    posted on 30-12-2008 20:34
heb zelf vanmiddag de hdj2000 gekocht,

zit goed, heb hem nu even op de computer aangesloten.. valt me gelijk op dat de hoofdtelefoon Behoorlijk veel laag weergeeft. net of je je hoofd in een subwoofer kist stopt..

maar wel HEEEL strak laag.
User edit by Tomazos on 30-12-2008 @ 20:37:14 (48%)
dacuba    posted on 30-12-2008 22:45
Ik heb hem vandaag ook effe getest, zeker wel z'n geld waard hoor als je bereid bent dat geld eraan te geven.. Stukken beter qua build quality dan de 1000, dat staat als een paal boven water. Ik heb niet veel ervaring qua klankweergave bij hp's, maar hij klonk (op een DJM-800) wel erg goed..
XMatiC    posted on 30-12-2008 22:48
Ik vind hem op de foto lelijk.
ik hoop dat aboutDJ gelijk heeft :P
www.youtube.com/LennertDJ

89 Users online: 23 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 33.683
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.057