Poster: NielsR
Dan zou ik voor de Sennheiser HD-25 2 gaan die gaat bijna niet kapot, ik heb er ook een en wat ik daar al mee gedaan heb lol die heeft al afgezien.
Het leuke aan de HD25 2 is dat hij helemaal user replaceable zoals de hdj 2000 dus je kan dus elk deeltje van de koptelefoon zelf vervangen want niks zit vast door plastiek plaatjes ofzo zoals bij de hdj 1000.
Het geluid is ook zalig en hij kost ook nog is 100 euro minder als de pioneer hdj 2000 want zeg nu zelf 280 euro voor een koptelefoon terwijl je voor minder geld iets van even goede kwaliteit kan krijgen of zelfs nog beter want de Hd 25 heeft zich al 10 jaar bewezen en de Hdj 2000 is meer bekend door de hype van pioneer dan de kwaliteit.
Poster: Snoey
Heb de HD25 ook gehad, maar dat ding is spuuglelijk!
Poster: HardshortNee
Ben ik de enige die hem echt NIET mooi vind?
Poster: Hardshort
Ben ik de enige die hem echt NIET mooi vind?
Poster: dacuba
Op foto's vind ik 'm ook niet echt mooi maar Reind (aboutDJ) zei me dat hij 'm veel knapper in 't echt vond..
Dan heb ik toch een andere mening maar van wanneer is dat de belangrijkste factor om een koptelefoon te kopen, veel mensen hebben de hdj 1000 grkocht voor de hype met het mooie zilverere plastiek en dan na een jaar komen ze bedrogen uit omdat hij kapot is en dan willen ze een hd 25 (een verhaal dat mijn dealer veel heeft meegemaakt heeft hij me toch verteld)
Mijn HD 25 ging ook kapot na een jaar en dan kom ik volgens jou redenering als nog bedrogen uit.
Wat ging er dan kapot? het is goedkoper om dat dan te vervangen in de plaats van een hele nieuwe te kopen he
Dan zou ik voor de Sennheiser HD-25 2 gaan die gaat bijna niet kapot, ik heb er ook een en wat ik daar al mee gedaan heb lol die heeft al afgezien.
Het leuke aan de HD25 2 is dat hij helemaal user replaceable zoals de hdj 2000 dus je kan dus elk deeltje van de koptelefoon zelf vervangen want niks zit vast door plastiek plaatjes ofzo zoals bij de hdj 1000.
Het geluid is ook zalig en hij kost ook nog is 100 euro minder als de pioneer hdj 2000 want zeg nu zelf 280 euro voor een koptelefoon terwijl je voor minder geld iets van even goede kwaliteit kan krijgen of zelfs nog beter want de Hd 25 heeft zich al 10 jaar bewezen en de Hdj 2000 is meer bekend door de hype van pioneer dan de kwaliteit.
Wat ging er dan kapot? het is goedkoper om dat dan te vervangen in de plaats van een hele nieuwe te kopen he
Poster: tairip
Ja dat niet alleen maar wat dacht je van het woord GARANTIE!
Poster: Tomazos
ik kan de hdj 2000 kopen voor 235 incl btw (kan ik weer terug vorderen), dus zo heel duur wordie dan niet
ik kom wel vaak bij een audio/licht zaak koffie drinken, en toen begon ik erover voor hoeveel hij de hdj 2000 aan mij kon verkopen, naja, voor die prijs dus.. dan laat ik hem niet liggen denk ik..
Poster: Mixt-Ape
Geef mij maar de XD-53 headphones. Dat is echt een superding!!!
Voor die prijs zijn er wel meer mensen geintereseert, waaronder ik. Dus als het mogelijk is dat ik via jou er een kan krijgen voor die prijs, dan zou dat echt top zijn.
Poster: Reind
Je bedoelt de Audio Technica ATH-Pro700, het is namelijk exact dezelfde koptelefoon (Audio Technica maakt deze koptelefoon namelijk voor A&H net als de HD1000 van Denon exact hetzelfde exemplaar is) maar je hebt wel pak hem beet 50 euro meer af mogen rekenen omdat er A&H op staat.
Poster: Reind
Voor pak hem beet 125 euro koop je het audio technica model en voor dat geld is het zo'n slechte koptelefoon nog niet, rond de 175 euro waar de andere merken hem voor verkopen vond ik persoonlijk net iets teveel van het goede