Poster: Tonniej
Zow dat is echt wel een mooi strak Headphonetje, en zal zoals al gezegd is hij zal wat minder breekbaar zijn dan zijn broertje met al dat metaal. Jammer alleen dat het zoveel geld is, ook al krijg je waar je voor betaalt. Echt zeer netjes zo dat elegante Pioneer aan de zijkant in het metaal.
Denk omdat je het wat drukke design van de 1000 (of vergelijkbare HP's) gewend ben het ff wennen is aan dit strakke design.
Poster: Laidback
....ik blijf mooi bij mijn HD-25 die prima geluid heeft!
Poster: Stefjuuh
En wat gebeurd er nu met de hdj-1000..?
Poster: Laidback
voor 300 euro ..
in geen 300 jaar
daar heb je 2 Technics RP-DH-1200s voor of zelfs 4 Stanton DJ Pro 2000s ..
en hij weegd ook nog eens meer als een hdj-1000 of zijn tegenstanders..
ik stem in dat hij er heel goed uit ziet! maar waar voor zijn geld ? moet ik toch echt horen.. en ben bang van niet!
ik blijf mooi bij mijn HD-25 die prima geluid heeft!
Poster: LeadJij bent vast niet in omgeving uithoorn, en hebt ook nog even tijd om de HDJ te showen?:P En prijs blijft zeker ook vast..? Eindelijk, mensen die het design toch WEL vet vinden..(H)
En wat nu als deze HDJ-2000 net zo klinkt
Niemand kan oordelen zonder te luisteren.... en dat kan als je mij toevallig tegen komt... of wacht tot december.
Of als je naar het ADE komt volgende week, ik ben er alle dagen en heb er eentje bij me....
niets, daar gebeurt niet mee.
De HDJ-2000 is geen opvolger maar een model naast de HDJ-1000.
Poster: tairip
Heb je de Technics RP-DH1200 wel eens op gehad om het over een zware hoofdtelefoon te hebben? Die weegt bijna een halve kilo man!
Poster: Lead
En wat nu als deze HDJ-2000 net zo klinkt
Niemand kan oordelen zonder te luisteren.... en dat kan als je mij toevallig tegen komt... of wacht tot december.
Of als je naar het ADE komt volgende week, ik ben er alle dagen en heb er eentje bij me....
niets, daar gebeurt niet mee.
De HDJ-2000 is geen opvolger maar een model naast de HDJ-1000.
Poster: Lead
...De HDJ-2000 is geen opvolger maar een model naast de HDJ-1000.
Poster: tym
voor 300 euro moet hij wel HEEEL veel beter zijn dan bv een HD-25-II..?
Poster: Illusion
Hoewel ik echt niet twijfel aan Pioneer moet ik toch zeggen dat ik liever een hoofdtelefoon met een strak design op heb dan een hoofdtelefoon die ik lelijk vind
Poster: Xitrate
Lead, kan je zelf niet wat foto's schieten van dat ding dat bij jou thuis ligt? Ook foto's hoe hij op je hoofd zit etc?
Poster: Xitrate
Lead, kan je zelf niet wat foto's schieten van dat ding dat bij jou thuis ligt? Ook foto's hoe hij op je hoofd zit etc?