Poster: Lead
bla bla bla.... de enige met het juiste antwoord heeft trouwens al een keer gewonnen.....
Ik zal vanavond het juiste antwoord posten. Ik heb het al wel uitgezocht, maar de details staan in een mail die thuis op mijn computer staat.
Wat het antwoord is blijft dus nog even onzeker (tot vanavond), de enige met het juiste antwoord heeft trouwens al een keer gewonnen.....
Poster: BoydGrift
Ik vindt, dat je als je al ooit gewonnen hebt binnen 5 quizes geleden. Niet nog een keer kan winnen!
Poster: Flexii
en wie ben jij om daar over te oordelen?
Poster: BoydGrift
Ik vindt,
Poster: Snoey
:D
Quiz was won by VmaX The correct answer is : 2.639.780cm² (28.60 m x 9.23 m). VmaX answered : 2639780cm². |
The winner of this Quiz Question was VmaX
Quiz was won by VmaX
The correct answer is :
2.639.780cm² (28.60 m x 9.23 m).
VmaX answered :
2639780cm².
Het heeft wat langer geduurt voor het antwoord hier stond want door de voorbereidingen van de DJResource meeting zijn er thuis wat dingen blijven liggen die ook gedaan moesten worden.
Vmax had het antwoord precies goed... ben je komen meten ??
Quiz was won by VmaX
The correct answer is :
VmaX answered :
2639780cm².
Het heeft wat langer geduurt voor het antwoord hier stond want door de voorbereidingen van de DJResource meeting zijn er thuis wat dingen blijven liggen die ook gedaan moesten worden.
Quiz was won by VmaX
The correct answer is :
VmaX answered :
2639780cm².
Poster: VmaX
Ik hoop dat ik het ben zou echt geluk zijn :D
Poster: Sebasz
De kans om dit precies goed te gokken is ongeveer even groot als de lotto winnen. Dus ik zeg HOAX!
Poster: Hardshort
Zal toch wel gewoon een vaste maat zijn ofzo. Ik geloof niet dat er mee gerotzooid is.Vmax heeft evengoed gewoon gewonnen. Tenslotte was hij slim genoeg om te bedenken dat het een standaard maatje o.i.d was
Denk ik hoor