Hallo allemaal, ik ben Ismail Kasmi, ook wel genaamd Dj Crazy.
Ik ben geboren in Rotterdam, woon ook in Rotterdam en zal er ook dood gaan.
Ik ben 14 jaren jong. En ik zal jullie kort wat informatie over mezelf vertellen.
Nou ik ben dus 14. Zit in het 3e van HAVO/VWO.
Woon bij mijn tante in huis, dit komt omdat mij moeder iets langer dan 2 jaar overleden is. Om precies te zijn aan 5 hersenbloedingen in 3 weken tijd.
Nooit iets van mijn vader gehoord, tot dat moment. Toen wou hij dat ik bij hem kwam wonen, in België.
Nou, mij niet gezien.
Dat werd een rechtzaak, die me tante won, zodoende woon ik bij haar.
Altijd al interesse in muziek gehad. Vanaf mijn 6de jaar had ik de Skytec HomeMix, hij leek me wel leuk dus kopen maar. Eenmaal toen ik hem had vond ik het natuurlijk al helemaal vet. Ik moet vertellen is een goed ding voor zijn prijs, en hij staat er nog steeds. Niet altijd in gebruik, maar meer om te zien hoe ik verder zal opbouwen.
Wou ongeveer 2 jaar geleden al vette gear aanschaffen. Namelijk 3 CDJ1000 Mk3 en een DJM 800. Maar toen gebeurde dat gedoe met m'n ma. Sindsdien is het er niet meer van gekomen. De CDJ1000's en de DJM 800 zullen even moeten wachten. Vanwege opbouw. Daarmee bedoel ik, van een wat meer beginners gear naar de pro stuff. Ik wil het nu rustig opbouwen, wat ik vroeger niet wou. Ik wou meteen goed beginnen. Nu denk ik er anders over.Mijn aankopen zullen worden 2 ( Eventueel 3 

Reloop RMP2 en een Blackfire. De style met draaien is voornamelijk House, Electro, Deep house, Dance en Top 40. Nog vragen ? Stel ze gerust!