www.DJRoov.nl <-- Opnieuw Nieuwe Layout (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 15-10-2008 21:40
Ik heb vandaag mijn site afgerond. Het is een stijl dat ik zelf heb bewerkt. Ik denk dat het wel een bezoekje waard is Winking my eye.

Op deze site komen alle foto's, filmpjes, producties, mixjes en informatie.

Klik hier voor www.DJRoov.nl

Laat me weten wat je ervan vindt Winking my eye
User edit by Roov on 24-05-2009 @ 21:35:30 (16%)

What do you think about www.DJRoov.nl <-- Opnieuw Nieuwe Layout ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 16-10-2008 08:54
Hij erg donker je site. En ik zie niet meteen waat je moet klikken voor foto's, filmpjes, producties, mixjes en informatie. Ook zou ik de comments functie eruit slopen, dat voorkomt spam en domme berichten op je site.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
tairip    posted on 16-10-2008 08:58
Ik vind hem ook niet erg overzichtelijk. Weinig informatie.
Opzich is de layout wel mooi.... alleen het menustructuur mag wel duidelijker en overheersender aanwezig zijn!
Stefjuuh    posted on 16-10-2008 08:58
Wordpress? Je header is zeker wat te donker, en het werkvlak is wel heel erg afgescheiden van de achtergrond. Je hebt er nog wel even wat werk aan, maar t begin is wel goed!
Roov    posted on 16-10-2008 12:12
Comments ga ik er idd uitslopen alleen bij mijn producties en mixes kunnen mensen reageren.
@ Bambam, je kunt ook nog nergens klikken voor mijn mixes en foto's. Omdat ik daar nog geen berichten voor heb aangemaakt.

@ Tairip, naar mate er meer informatie berichten komen wordt de site ook steeds voller, ik heb nog geen aandacht besteed aan de berichten op de site, vandaar weinig informatie! :P

@ Stefjuuh, Ja 't is Wordpress header ga ik vandaag nog aan werken. Wat bedoel je met werkvlak ik erg afgescheiden van de achtergrond?
Bartjens    posted on 16-10-2008 12:48
Waarom eigenlijk Dj Roov, lijkt wel erg veel op Dj Roog...
www.djbrowbeat.com
Roov    posted on 16-10-2008 12:54
Poster: Bartjens
Waarom eigenlijk Dj Roov, lijkt wel erg veel op Dj Roog...

Omdat mijn naam Rover is Winking my eye. 'T lijkt er inderdaad veel op maar 't is niet helemaal 't zelfde :P
Bartjens    posted on 16-10-2008 12:58
Hehe ok dan Cool
www.djbrowbeat.com
bambamstudio    posted on 16-10-2008 13:02
er zijn wel meer dubbele  of klinkt als dj namen Happy, laughing
Roov    posted on 16-10-2008 13:19
Ik heb het Top Menu even wat opvallender gemaakt, wat vinden jullie er nu van?
Roov    posted on 16-10-2008 15:27
Ik heb een hele nieuwe template geïnstaleerd en die ene beetje bewerkt. Wat vinden jullie er nu van?
Bartjens    posted on 16-10-2008 15:35
Ja, is veel overzichterlijker zo. Ik had de eerste x je top menu helemaal niet gezien Cool (toen alles nog zwart was, zonder gele letters)
www.djbrowbeat.com
Roov    posted on 16-10-2008 15:37
Zou best kunnen want ik had in de CSS het top menu op zwart laten staan :P
bambamstudio    posted on 16-10-2008 15:42
kijk dat ziet er beter uit !!!
qntr0l    posted on 16-10-2008 16:13
Ziet er inderdaad stukken beter uit. Hoe doe je dat zo snel trouwens Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 16-10-2008 16:41
Poster: qntr0l
Ziet er inderdaad stukken beter uit. Hoe doe je dat zo snel trouwens Happy, laughing
 De website draait op wordpress, een blog software achtig iets. Daar kun je layouts downloaden, en redelijk makkelijk aanpassen!
Convert    posted on 16-10-2008 17:02
Indd zo ziet ie er veel beter uit, hij doet me denken aan de site van Moxehgy die heeft ook die soorten kleuren Winking my eye En ik vin die header mooi gedaan incl. de menu knoppen Happy, laughing
Roov    posted on 16-10-2008 17:27
Dankje! Veel positieve reacties! Lijkt idd wel op de site van MoXeGy Winking my eye
Nandi    posted on 16-10-2008 18:14
Die ziet er echt stukken beter uit hoor!Happy, laughing
Roov    posted on 16-10-2008 19:21
Poster: Nandi
Die ziet er echt stukken beter uit hoor!Happy, laughing

Dankje :P, er staan nu ook twee mixjes van me op. Nieuwste mix, vandaag gemaakt, komt er uiterlijk zaterdag op.
Phenix    posted on 16-10-2008 21:25
De lay-out vindt ik er goed uit zien, alleen f wat anders. Ik zou net een van je mixen downloaden, maar de ene is volgens speedyshare te oud en bij de andere moet je een wachtwoord + gebruikersnaam invullen Cool
http://www.djmillhouse.nl
Roov    posted on 16-10-2008 21:40
Poster: Phenix
De lay-out vindt ik er goed uit zien, alleen f wat anders. Ik zou net een van je mixen downloaden, maar de ene is volgens speedyshare te oud en bij de andere moet je een wachtwoord + gebruikersnaam invullen Cool

Ja klopt er zijn wat dingen fout gegaan. Ik regel het zo snel mogelijk!
Roov    posted on 19-10-2008 00:42
Ik heb weer een nieuwe layout! Vond de andere net niet helemaal overzichtelijk...
@ Phenix, helaas is het download probleem nog niet opgelost Unhappy
Dyno    posted on 19-10-2008 07:57
Ziet er prima uit.

Alleen, waarom staat er "Over ons" Confused

En "Binnenkort informatie over onze gear" Confused

Tel je voor 2, moet je je gear met een ander delen, of draai je met iemand anders?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Roov    posted on 19-10-2008 12:02
Poster: Dyno
Ziet er prima uit.

Tel je voor 2, moet je je gear met een ander delen, of draai je met iemand anders?

Ik draai samen met iemand anders maar was nog te lui om hem in de header te vermelden Winking my eye
Xitrate    posted on 19-10-2008 12:34
Poster: FlippinDouble
Poster: Dyno
Ziet er prima uit.

Ik draai samen met iemand anders maar was nog te lui om hem in de header te vermelden Winking my eye

Je moet het maar van een vriend hebben :P

122 Users online: 28 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 5.437
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.741.952