ik heb mn site even helemaal nieuwe uitstraling gegeven, binnekort word de inhoud ook nog veranderd en komen er wat mixen en meer tracks van mij op te staan.,
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
opt 2de oog wat minder. Als ik je echte site nl. wil uitvullen in mn scherm, zie ik niet netjes iets gecentreerd, maar, jammergenoeg, een herhalende achtergrond..
Je site ziet er strak uit.... maar ik zou die welkomspagina overslaan en direct je site openen als mensen op de hoofd URL binnen komen. En de site zeker niet in een popup openen.
De letter zijn wat klein, maar leesbaar. Rechts naast de tekst staat een veritkale streep bij mij (FF3), weet niet of dat ontwerp is of een foutje in de opmaak...
Poster: Lead En de site zeker niet in een popup openen.
Jah idd, ben ik ook niet echt een voorstander voor meestal als ik die sites tegenkom neem ik nog niet eens de moeite om mijn pop up blocker af te zetten maar dan gak gewoon maar verder surfen.
tis al gezegt maat popup is ruk....ik moet firefox toesteming geven om je site te opnenen, hier gedaan dus zie ik je zite niet
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
This is an old Topic
No new postings for 6.054 days. Post CommentThat would be 201.8 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.