De Pioneer EFX-1000 heeft een MIDI in en MIDI uit, en in de manual staat ook iets over MIDI THRU, maar ik krijg het niet voor elkaar om het MIDI signaal er doorheen te laten gaan. Het lijkt niet uit te maken of ik de EFX op een ander kanaal zet of de MIDI mode schakelaar wijzig.
What do you think about EFX-1000 MIDI THRU ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op de EFX 1000 staat ------------------------- Midi - In Midi - Out ------------------------- Je sluit je midi kabel (Midi - In) aan op de Midi Out uitgang van de EFX 1000 en sluit dan de (Midi - Out) aan op de Midi In ingang van je EFX 1000.
Zo is het bij mij wel gelukt maar dan geen EFX 1000
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.