Poster: bastianhecker
899 dollar en hoeveel euro resulteert dat op dit moment? Kan iemand dat zo zeggen ben momenteel niet in staat dit zelf te doen voor degene die hieruit denken mij lui te kunnen noemen:P!
Poster: FlippinDouble
Dat is €641,-
De qoute gebruiken rondom de tekst van de officiele website.
En natuurlijk een link naar de bron van de info (op de Apple site), dan kan iedereen daar even kijken
Poster: Ferrox
De eerste macbook gaat vanaf 1099 euro.
Poster: Bartjens
De witte zijn nu 950,-
Poster: Lead
En wat wil je precies met dit topic behalve de specs opnoemen van de macbook ?
Poster: DJ-Xtremer
Mensen die met Photoshop of andere grafische software werken of dat willen doen raad ik af om de nieuwe MacBooks te kopen. De glazen dekking van het scherm ziet er hardstikke mooi uit, maar vergeet niet dat je je kleuren er mee verpest. Door de lichtinval worden de kleuren als het waren minder nauwkeurig. Ik gebruik zelf een laptop met een mat display, hiermee heb je minder last van foute lichtinval en heb je nauwkeurige kleurweergaves.
Een ander nadeel aan het leuke glas is de breekbaarheid. Ze hebben net als bij de nieuwe iPods en de iPhone 3G gebruik gemaakt van die glazen lagen. Als je dus een MacBook koopt verzeker hem dan.
Poster: DJ-Xtremer
Mensen die met Photoshop of andere grafische software werken of dat willen doen raad ik af om de nieuwe MacBooks te kopen. De glazen dekking van het scherm ziet er hardstikke mooi uit, maar vergeet niet dat je je kleuren er mee verpest. Door de lichtinval worden de kleuren als het waren minder nauwkeurig. Ik gebruik zelf een laptop met een mat display, hiermee heb je minder last van foute lichtinval en heb je nauwkeurige kleurweergaves.
Een ander nadeel aan het leuke glas is de breekbaarheid. Ze hebben net als bij de nieuwe iPods en de iPhone 3G gebruik gemaakt van die glazen lagen. Als je dus een MacBook koopt verzeker hem dan.
Poster: Ferrox
Voor zover ik dat heb kunnen lezen is dat een mening en geen feit (zoals je het hier neerpleurt).
Ik heb een iMac met glanzende toplaag en heb daar een mat acer scherm langsstaan. Ik vind de iMac veel fijner/mooier ogen. En tussen glans en glans is ook nog een verschil
Dat breekbare wat je noemt klopt, maar daarintegen is het wel krasvaster en zul je minder snel slijtage hebben (waar dan weer niet tegen te verzekeren valt!)
Poster: tairip
Het irritante van zo'n glasscherm is ook dat als er zonlicht op valt je geen klap meer ziet. Ik zie er meer nadelen dan voordelen in!
Poster: Stevenvdvorm
Ik voel me zwaar genaaid, heb echt net mijn nieuwe macbook gekocht. Ik vond het al zo vreemd dat ze in de aanbieding waren. maarja heb nu wel een snelle en goede macbook maar heb er veel meer voor betaald! en een oud model. Ben dus niet echt blij
Poster: Nandi
en ferrox proficiat met je iMac !!
Poster: Didier_Deluxe
Als het minder dan 14 dagen geleden is kan je hem misschien nog omruilen, je kan het in elk geval eens navragen.
Morgen ga ik eens bij de Appleboer gaan rondneuzen voor een nieuwe MacBook Pro..