[TK] Denon DN S1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

arthur-s    posted on 13-10-2008 23:41
Bij deze biedt ik mijn Denon DN s1000 tabletop speler aan...

Apparaatje is in prima staat, altijd thuis gebruikt. Hij staat nog naast mijn 2 S3500's maar daar wil ik graag een derde van aanschaffen en daar is toch echt geld voor nodig Happy, laughing

Je kan m natuurlijk gewoon uitproberen!

Er zit een setje originele denon slipmatjes bij.

Vraagprijs is 240 euro.

mijn berichtenbox doet wel eens raar dus heb je interesse graag een mailtje naar arthursprong@hotmail.com

What do you think about [TK] Denon DN S1000 ??

Vote :   

nicknaughty    posted on 14-10-2008 15:51
doe je het voor 200 incl verzenden? heb em nieuw zien staan voor 279 dollar.
Steev    posted on 14-10-2008 16:20
Poster: nicknaughty
doe je het voor 200 incl verzenden? heb em nieuw zien staan voor 279 dollar.

Hmm, niet helemaal eerlijk. Tuurlijk zijn ze in Amerika goedkoper, maar heb jij de ballen om ze daarvandaan te halen? Op RJshop staan ze voor 339 nieuw, en dat is al heel scherp geprijsd volgens mij.
DJADMIN    posted on 14-10-2008 16:43
Poster: Steev

Hmm, niet helemaal eerlijk. Tuurlijk zijn ze in Amerika goedkoper, maar heb jij de ballen om ze daarvandaan te halen? Op RJshop staan ze voor 339 nieuw, en dat is al heel scherp geprijsd volgens mij.

Helemaal gelijk in, 240 euro is een prijs van niets als je kijkt wat die dingen allemaal kunnen !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
arthur-s    posted on 14-10-2008 18:30
@nicknaughty...

klopt, in amerika kost t allemaal niet zoveel... maar reken wel even mee dat je nog invoerrechten, btw, en verzendkosten moet betalen... daar kan je nog van schrikken wat er bij komt.+ als er iets mee is.. denon benelux doet helemaal niks met USA producten, service garantie en reparatie wordt je gewoon doorverwezen naar amerika.... en das vervelend. 

Denk dat de prijs wel fair is. Maar als je een bod hebt hoor ik t natuurlijk graag van je. Verzenden is mogelijk maar ik doe t dan liever niet onder rembours... al een paar keer gedaan en wacht je al snel 3 weken voordat tnt het eens een keer overmaakt.
arthur-s    posted on 27-11-2008 14:32
Speler is verkocht! Topic mag op slot Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

150 Users online: 74 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 47.968
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.521.741