Hallo ik ben milo (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Milo    posted on 13-10-2008 20:45
Hallo,
ik ben milo ben bijna 14 en ik draai dance, house, latin house mebi wat aan commercieële kant maar toch...
mebi wel grappig o te weten
ik kan dus egt geen frans :S want nogals ergenis oplevert bij mijn ouders als ik met een slecht frans cijfer aan kom XD maar goed verder gaat het allemaal wel chill en vind ik eigenlijk muziek belangrijker als school wat natuurlijk omgekeerd moet zijn ik weet het maarja

greetz, milo

What do you think about Hallo ik ben milo ??

Vote :   

ThijsG    posted on 28-10-2010 12:36
Leuk idee zo'n kick! Leuk om te horen dat het goed gaat!

(Ik had nog bijna welkom gezegd:S)
AdenFarleigh    posted on 28-10-2010 13:43
LOL ging ik je bijna achterna Thijs!
Altijd lachen zo'n kick idd. :P
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
p-wee    posted on 28-10-2010 15:17
en ik maar 'welkom' zeggen!

tjah dat krijg je als je niet goed leest
milo-vs    posted on 21-09-2015 11:05

Zo even het stof afblazen!

Ben hier al een lange tijd niet geweest als gebruiker en zie tot mijn spijt dat dat niet alleen voor mij geld.

Over mij,

vorigjaar heb ik besloten de stekker uit de drive-inshow te trekken in verband met tijdgebrek en de huidige commerciële muziekstroming is inmiddels te ver van mij komen te staan. Ik luister tegenwoordig meer naar muziek die niet afkomstig uit 'n computer. Laten we het zo noemen.

hoe staat het met jullie leven?

timjesse123    posted on 21-09-2015 17:43

Leuk om weer eens wat van je te horen Milo!

Hoe staat het nu met je Franse taal? Nog veel gezeur met je ouder?
Zonde van je drive-in show. Hoorde veel positieve geluiden hier uit de buurt.
Misschien nog tot later.

Over mijn leven, eigenlijk niet te klagen. In het weekend drink ik pils met je zwager en doordeweeks denk ik aan pils.

Greetz

Tekhead    posted on 10-10-2015 11:09

Poster: milo-vs

Zo even het stof afblazen! Ben hier al een lange tijd niet geweest als gebruiker en zie tot mijn spijt dat dat niet alleen voor mij geld.   Over mij, vorigjaar heb ik besloten de stekker uit de drive-inshow te trekken in verband met tijdgebrek en de huidige commerciële muziekstroming is inmiddels te ver van mij komen te staan. Ik luister tegenwoordig meer naar muziek die niet afkomstig uit 'n computer. Laten we het zo noemen.   hoe staat het met jullie leven?

Inderdaad, heel erg rustig hier geworden, heel jammer, doet zelfs wat pijn als je ziet hoe het vroeger was, maar daar ben ik dan mss ook wat schuldig aan omdat ik ook lang weggeweest ben. Kga proberen om er een beetje verandering in te brengen

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
milo-vs    posted on 12-10-2015 20:48

Dat is n mooi streven Teakhead... Ik zal weinig inbreng geven gezien ik me totaal niet meer bezig houd met DJ gebeuren... Meer gericht op bands afmixen en systemen inregelen. Daar ligt mijn passie en drive voor de toekomst...

This is an old Topic

No new postings for 3.499 days.
 Post CommentThat would be 116.6 months
or a whopping 9.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

202 Users online: 7 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 37.543
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.294