Poster: ArCee
Nu moeten we oppassen dat we niet alles over 1 kam scheren natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat veel van de huidige hard style dj's onder de 22 zijn?
Poster: Lead
Ik doe aan hardstyle en ben wel wat ouder dan 22 hoor
Poster: tairip
Hardstyle is wel veranderd door de jaren heen. De oude beukers zijn vaak nog steeds lekkerder dan veel hedendaagse meuk!
Poster: bastianheckerMijn vrienden gaan naar metalbands! En ik draai house (eigenlijk een beetje wat je beschrijft, wel iets commercieel) Ik ken wel een paar jonge trance DJ's. Maar meeste die ik ken, idd dance/house
ik sluit niet geheel uit dat de muziek keuze met leeftijd te maken heeft, maar ik denk dat het toch vooral ligt aan de invloed uit je omgeving, als jij 15 bent en je loopt op air max en je vrienden dragen bomberjacks met hardcore erop lijkt het vanzelfsprekend dat je dan hardcore gaat draaien. Dit enkel om die goedkeuring van je vrienden te krijgen. Daarom draaien veel mensen nu de zogenaamde 'dirty house' want iedereen kent vato. Ik daarintegen hou meer van het relaxte, minimal, deep house, beachy house en wat techno omdat ik veel mensen ken (meest van 18 en ouder) die hier van houden en ik ben er ook van gaan houden ik bezoek veel feestje waar deze stijlen te vinden zijn. Omdat het me nou gewoon niet trekt om tussen 12/13 jarige meisjes te staan die vato de bom vinden omdat die bekend is en iedereen dat vind! Ik ga voor de mensen die de betekenis van de muziek navolgen en dit geeft watmij betreft een zwaar vette sfeer:D.
Poster: RenéKuppens
Ik ben wel met je eens dat hoe jonger de leeftijd hoe eerder je een populaire stroming gaat volgen als dj..
ik zelf probeer me hier van weg te draaien maar is lastig nu de house electro zijn commerciele door drang probeert te maken en kinderen uit mijn klas met croockers op hun mobile rond lopen probeer ik mezelf weer naar iets anders te richten..
zie de iets meer minimal of techno en deep house