Edit: ben het eens met bassrose!

Poster: tairip
@ DJ Extremer
De DJ uit deze tutorial op internet heeft het niet over tellen om de BPM te bepalen maar over hoe sommige tracks opgebouwd zijn. Intro (zoveel beats) vocal, lead... enz. enz. Hij probeert hiermee aan te geven dat je kan mixen met vocals zodat die precies achter elkaar aan komen. Hiervoor moet je je track dus goed kennen of je voorbereiden zoals deze DJ het doet.
Ik doe gewoon alles op gevoel. Dat vind ik het beste!
.
Poster: Sammow
Lol, wie let daar nu op? Zoals ze hier zeggen gewoon op gevoel, het is wel zo dat ik na een tijd hoorde wanneer ik de 2de plaat moest starten.
Als je al je platen van buiten moet gaan leren ben je wel even bezig :D En je setjes op voorhand zo uitkammen dat je perfect weet wanneer je moet starten is not done vind ik persoonlijk. Dj zijn is geen exacte wetenschap
Poster: StevenvdvormPrecies dezelfde gedachte hiero! in zn oude filmpjes zat altijd wel iets, meestal buiten het echte onderwerp om, waar je wel iets uit kon halen..
Btw he, die gozer heb ik al vanaf het begin op youtube gezien.Volgens mij word hij echt door pioneer gesponsord, wat die gozer allemaal heeft aan apparatuur dat is echt onbegrijpelijk.Toen ik voor het eerst ging draaien, heb ik veel naar zijn filmpjes gekeken en nog best veel van opgestoken.Wat die nu uitlegt werkt inderdaad in de praktijk niet zo. Als je 2 uurtjes moet draaien is het onmogelijk dat je niet allemaal als voorbereiding doet. Mischien als je op sensation staat, zou ik dit nog wel willen overwegen om zo uit te rekenen. Anders verklaar ik je voor gek:D
Poster: Big-x
zover ik dus nu weet moet ik dus bv plaat 1 tellen tot wanneer de vocal beginnen.
en bij plaat 2 snap ik het dan niet, moet ik tellen hoelang de vocals duren, of moet ik ook vanaf het begin tellen totdat de vocals eindigen?
en dan heb je 2 getallen: bv 64 voor plaat 1 en 128 voor plaat 2.
Maar moet je dan 128 - 64 doen, of moet wat moet ik doen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.