economische crisis en de Muziek wereld (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 11-10-2008 13:40
heej.
misschien is het grote onzin waar ik me zorgen om maak maar ik ben echt al een tijdje flink aan het sparen om mijn DJ booth binnekort te finalizen. alleen denken jullie dat die economische crisis gevolgen zal hebben voor de Muziek wereld dat BV een CDJ1000 ineens een heel stuk duurder gaat worden ofzo?

want anders ga ik denk ik alvast maar een deel kopen van wat ik wil hebben.

nogmaals misschien is het grote onzin maar het zou toch zonde zijn als ineens iets een heel stuk duurder is en je van plan bent een behoorlijk bedrag uit te geven.

groetjs,
Vibemaster-D
"The Denny Meister"
User edit by Vibemaster-D on 11-10-2008 @ 18:18:52 (3%)

What do you think about economische crisis en de Muziek wereld ??

Vote :   

ArCee    posted on 28-10-2008 08:31
Elk bedrijf zal de winst zien slinken. Het ene bedrijf kan de klap beter kunnen  opvangen als de andere, dat is nu eenmaal zo. Op zich zullen grootheden als Pioneer wel wat kunnen hebben aangezien zij op veel markten opereren. Sony hetzelfde verhaal. Denk dat dj apparatuur voor deze bedrijven maar en kleine tak is en dat huishoudelijke apparatuur veel meer van de verkopen bepaald.
JazzyMax    posted on 28-10-2008 09:33
Volgens mij zal prijs wel gelijk blijven.
Maar wat ik wel al horen waaien heb uit bepaalde hoeken dat de huurprijzen voor dj-sets wel zullen stijgen.
Koopkracht is immers wel gedaald en mensen zullen meer gaan huren omdat aankoop eigenlijk te duur is.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

313 Users online: 181 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 41.224
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.769