Poster: DJADMIN
Pas wel op...de economie is tegenwoordig iets dat gebaseerd is op voorspellingen...het kan dus zomaar zijn dat de prijzen dalijk ineens met 10% omhoog of omlaag gaan, ik maak dus een voorspelling die voor een stuk gebaseerd is op logica, historie en inzicht...maar het wil niet zeggen dat deze bindend is, anders kon ik in de toekomst kijken, en had ik hier niet gezeten haha
Poster: Bambilaner
Bambilaner heeft 250 Fortis-aandelen en draait nu depressieve muziek...Dus de crisis heeft wel degelijk gevolgen voor de muziek.
Poster: zalo
hij ga mij toch niet wijsmaken dat gij 7000 euro in een bank hebt geinvesteerd....
Poster: DJADMINPoster: zalo
hij ga mij toch niet wijsmaken dat gij 7000 euro in een bank hebt geinvesteerd....
Zo gek vind ik dat nog niet eens...normaliter was dit een relatief safe belegging..TOT DE KREDIETCRISIS DUSja dat je veel geld investeerd in banken kan ik begrijpen want dat is/was een stabiele sector en zeker met de dividenten die je zou krijgenmaar dat je als 16jarige 7000 euro investeerd in een bank? op die leeftijd?
Poster: zaloPoster: DJADMINPoster: zalo
hij ga mij toch niet wijsmaken dat gij 7000 euro in een bank hebt geinvesteerd....ja dat je veel geld investeerd in banken kan ik begrijpen want dat is/was een stabiele sector en zeker met de dividenten die je zou krijgenmaar dat je als 16jarige 7000 euro investeerd in een bank? op die leeftijd?
En waar haal jij uit dat 250 fortisaandelen 7000 euro kosten? Ik heb die dingen gekocht aan 4 euro 81.