User edit by jackzen on 10-10-2008 @ 04:06:26 (67%)
What do you think about [T]jackZen - Analogica bootleg Progressive ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Begin vind ik stoer behalve het piepje aan het begin. Daarna staat naar mijn idee het organ geluid veel te hard! Hierna komt er variatie in maar die is niet echt mooi
Verder hoor ik alleen een kick, geen hats/ snares enz. enz. vrij kaal. Dat piepje is inderdaad een beetje irritant aan het worden op den duur!
tweede gedeelte vind ik wel vrij lekker... ik vind die oldschool organ wel lekker! Alleen te hard
Wat meer variatie zou mogen.... zit zeker wel potentie is! Het einde is wat abrupt!
This is an old Topic
No new postings for 6.189 days. Post CommentThat would be 206.3 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.