what happend to electroholic .nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nicknaughty    posted on 08-10-2008 13:32
hey mensen op DJR,

een tijd geleden kwam ik via een bericht terecht op de website van electroholic. Op de site kon je je aanmelden als dj, livesets/mixtapes plaatsen en zo prijzen winnen door een soort online dj contest. De bekendmaking van de winnaars zou begin oktober 2008 zijn, onlangs dus. Ik ben 2e geworden, de laatste keer dat ik op de site kon kijken...

Sindsdien is de site offline,  ik denk aan een scam ofzo, alhoewel ze aan mij (of elk ander lid denk ik) niets verdient hebben. Beetje jammer is het zowiezo. het kan ook gewoon een fout zijn, maar we hebben als leden niets gehoord meer ... ik iig niet.

In de top 3 stonden verder "@stase" en "The Pro-Stitute'

degene die de site runde (volgens mij) is rashr (nickname/screenname gok ik) uit dordrecht (als dat klopt tenminste)

weet iemand wat er met de site is gebeurd? of wat er aan de hand is Confused

thx!

Nick Naughty

What do you think about what happend to electroholic .nl ??

Vote :   

Basrose    posted on 08-10-2008 13:37
vaak met dit soort websites is het een leuk priveprojectje van iemand maar kost het toch teveel geld en tijd... het ergste is als de website niet loopt... vaak gooien ze dan zonder pardon de website offline... ik heb dit erg vaak zien gebeuren.

denk dat het hier ook het geval is.
nicknaughty    posted on 08-10-2008 13:41
Poster: Basrose
vaak met dit soort websites is het een leuk priveprojectje van iemand maar kost het toch teveel geld en tijd... het ergste is als de website niet loopt... vaak gooien ze dan zonder pardon de website offline... ik heb dit erg vaak zien gebeuren.

denk dat het hier ook het geval is.

dat kan, maar deze figuren organiseren ook feesten (electroholic en andere parties), draaien op dat feest van hun was de 1e prijs dan ook. zomaar een prive projectje is het volgens mij niet geweest dus. En mocht het wel een kosten reden zijn, had ik eigenlijk wel een bericht willen ontvangen hierover. wel zo netjes niet?

toch bedankt voor je reactie, ik had ook even aan zoiets gedacht, maar het toen alweer 'gediscard' of hoe dat in het nl heet.

iemand anders nog info?
Basrose    posted on 08-10-2008 13:51
Ik lees dit op het webadres:

Proefperiode is beëindigd
Deze website heeft de GRATIS tien dagen proef periode beëindigd. De website is afgesloten en zal weer open gaan wanneer de eigenaar overstapt op een abonnement. Probeer ook het website management systeem

Oftewel ze hebben gewoon niet betaald voor de hosting.

Edit: op partyflock is hij zelfs op nonactief gezet omdat deze member al een lange tijd niet online geweest is.
User edit by Basrose on 08-10-2008 @ 13:55:19 (40%)

This is an old Topic

No new postings for 6.183 days.
 Post CommentThat would be 206.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 76 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 15.251
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.831.797