Hallo allemaal!
Ik ben Milan, 17 jaar oud en ik woon in een klein kut dorpje Austerlitz genaamd ( bij Utrecht )
Sinds eind 2007 begonnen als drive in dj nadat ik het toch eigenlijk wel erg leuk vond om te draaien op m'n eigen verjaardags party

Momenteel heb ik nog niet zo veel boekingen, ongeveer 1 per maand maar ik ben druk aan het uitbreiden!
Met mijn laptopje met virtual DJ, simpel versterkertje en speaker setje probeer ik geld bij elkaar te sprokkelen voor een leuke set..
Sinds een paar maanden hou ik me ook bezig met mash ups wat me ( zo ver ik zelf kan oordelen ) wel redelijk af gaat!
Verder heb ik nog een online radio station gehad wat ik stop gezet heb wegens tijdgebrek...
Stijlen: Top40, Dance & House
Doordeweeks doe ik een ICT opleiding in Amersfoort die ik eigenlijk wel een beetje zat ben, ik ben 70% van de schooltijd met muziek bezig en 30% van de tijd met school... ondanks dat red ik het toch elke keer maar weer met mijn hakken over de sloot!
Verder werk ik op zaterdag ook nog bij Condor Computers, een bedrijf in zeist wat zich vooral richt op zakelijke klanten maar ook particulier doet, Ik doe daar op zaterdag de TD en af en toe wat verkoop aan particuliere klantjes.
Samenvatting: Hoi!