Poster: Tizio
Als je tracks download via een site kun je ze toch altijd het beste in WAV hebben toch? Kleiner maken kan altijd nog! (en als je cd's wilt gaat rippen, gewoon naar wav als je met timecode bezig bent)
Poster: TizioDat zeg ik ook altijd.. je zal het misschien horen als ze achterelkaar afspeelt.. of heen en weer zeg maar. Maar als je mp3tjes draait vanaf dance-tunes, zal niemand denken.. wat een k*tkwaliteit muziek..
Herdownloaden is gratis, stuur anders even een mailtje naar je download site, het is tenslotte jouw muziek!
En het verschil tussen 320 kbps en wav nummers hoor je echt niet op een drive in setje, in de club zal je misschien wel iets horen alleen dan moet je gaan vergelijken...
@Tairip: Ik wil alleen maar zeggen dat je ze gewoon het beste in het zo groot mogelijke formaat kan hebben. En ik maak me ook alles behalve druk over schijfruimte
Poster: Down_Town
... Dance Tunes dat op 192kbps....
Poster: Lead
320kbps of WAV only voor mij
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.