p-lg.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

xblaauw    posted on 07-10-2008 12:46
hallo ik ben nieuw hier maar ik wou even laten weten dat ik bij de groep p-lg hoor en dat we een site hebben: www.p-lg.nl 
en dat we een beetje moeite hebben om naamsbekendheid te krijgen hebben jullie daar toevallig tips voor?

What do you think about p-lg.nl ??

Vote :   

tairip    posted on 07-10-2008 14:18
Poster: xblaauw
hallo ik ben nieuw hier maar ik wou even laten weten dat ik bij de groep p-lg hoor en dat we een site hebben: www.p-lg.nl 
en dat we een beetje moeite hebben om naamsbekendheid te krijgen hebben jullie daar toevallig tips voor?

Zorg eerst dat je site er wat professioneler uitziet! Winking my eye Misschien dat je dan een goede naam krijgt.
Een goede/ naam krijg je niet in een paar dagen, hiervoor moet je lang en vaak goede prestaties neerzetten. Ik draai zelf al ruim 5 jaar en heb er nog steeds moeite mee om mezelf te verkopen! (Mede omdat ik niet iedereen zijn **** wil likken).... Ik houd liever de eer aan mezelf.

Zorg dat je kwaliteit voor het juiste bedrag neerzet, dit wil zeggen niet te goedkoop daar maak je namelijk geen goede vrienden mee naar collega bedrijven. Probeer niet te erg bijelkaar in het vaarwater te zitten.
x-ample    posted on 07-10-2008 16:45
... wow..  mooi zeg!!

Gaap!
bambamstudio    posted on 07-10-2008 17:00
spam? Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 07-10-2008 @ 17:00:55 (80%)
Linea    posted on 07-10-2008 17:35
wat tailrip zojuist heeft gezegd, besteed wat meer aandacht aan je website. het blauwe vak in het midden is veel te dominant in vergelijking met de rest van de website. zorg er voor dat alles er een beetje oogvriendelijk uit ziet, zodat een gast op jouw website zich niet bedreigd voelt. het moet aantrekkelijk er uit zien, dus ik zou als ik jou was een wat minder felle kleuren gebruiken.

qua typografie en vormgeving is de site redelijk. beetje basic maar ach, zolang hetgene wat je aanbied maar duidelijk er op staat is er niks aan de hand toch?
User edit by Linea on 07-10-2008 @ 17:38:39 (93%)
DJADMIN    posted on 07-10-2008 17:48
Ik vind het een goed begin jongensHappy, laughing

ziet er aardig uit, nu nog even de informatie lekker specificeren, dan is alles prima. Persoonlijk zou ik mijn nummer nooit op de site zetten, maar de mail, en laterna pas telefonisch afspraken maken...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PatrickBeuken    posted on 07-10-2008 18:48
Poster: DJADMIN
Persoonlijk zou ik mijn nummer nooit op de site zetten, maar de mail, en laterna pas telefonisch afspraken maken...

Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar bij mij komen zelden boekingen per mail binnen... eigenlijk alleen telefonisch. Telefoon is veel persoonlijker dan e-mail.
tairip    posted on 07-10-2008 23:37
Poster: bambamstudio
spam? Happy, laughing

Dit is de SPAM your site sectie.

This is an old Topic

No new postings for 6.062 days.
 Post CommentThat would be 202.1 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

117 Users online: 13 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 24.410
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.760.925