Even voorstellen: BarryVendel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BarryVendel    posted on 07-10-2008 12:06
Hallo Dj Resource en leden,

Ik wil mezelf even aan jullie voorstellen,

Naam: Barry Vendel
DJ Naam: Barry Vendel
Waarom: Mijn naam is zoals jullie zien Barry Vendel, ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar een alternatieve DJ naam, maar er is uiteindelijk niet veel uitgekomen. Toen sprak er op een dag iemand mijn naam engels uit en dat klonk behoorlijk goed, dus hou ik het simpel en is het nu Barry Vendel.
Geboortejaar: 1990
Gear: Geen!
Ik ben druk aan het sparen, binnen 2 maanden ben ik van plan om de volgende Gear aan te schaffen:
2x Reloop RMP-2 Black
1x Reloop RMX-40 USB
1x Reloop RH-3500 Pro Ltd. Black

Ik ben dus nog niet begonnen met het draaien zelf, verder ben ik wel al een flinke tijd bezig met het sparen daarvoor, het opbouwen van een muziekcollectie via o.a. Beatport en het lezen van reviews en forums, zodat ik straks snel aan de gang kan.

Tot zover het voorstellen, mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik dat graag!

What do you think about Even voorstellen: BarryVendel ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 07-10-2008 12:23
Ola Barry, welkom op DJR!
Leuke set, Ik heb dezelfde cd selers alleen in het wit Happy, laughing ( zie mijn booth ), maak zelf ook een booth aan!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
BarryVendel    posted on 07-10-2008 13:28
Poster: bambamstudio
Ola Barry, welkom op DJR!
Leuke set, Ik heb dezelfde cd selers alleen in het wit Happy, laughing ( zie mijn booth ), maak zelf ook een booth aan!

Dank je! Supergaaf dat je een studio hebt! Schrikbarend veel knopjes en schuifjesCool
Ik zie ook op je site dat je cursussen geeft, van beginners DJen tot Mastering, misschien dat ik me in de toekomst bij je inschrijf, maar ik ga het eerst zelf proberen uit te vindenCool
Winston    posted on 07-10-2008 13:36
Welkom Barry
Tic Toc
Convert    posted on 07-10-2008 15:03
Zo dat noem ik pas voorbereiden! Cool
En lekker setje heb je op het oog voor beginner Winking my eye

Welkom @ DJR :D
Xtremer    posted on 07-10-2008 15:16
Welcome @ DJRCool! Goede voorbereiding heb je zeker, mooie plannen voor je Booth helemaal:D! Alleen waarom de RMX-40 USB en niet de DSP Blackfire, die zijn bijna het zelfde alleen mis je de bijna zinloze USB aansluitingWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DJADMIN    posted on 07-10-2008 15:24
Goed dan dat je het hier hebt weten te vinden Winking my eye

veel succes en plezier !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
BarryVendel    posted on 07-10-2008 15:34
Poster: DJ-Xtremer
Welcome @ DJRCool! Goede voorbereiding heb je zeker, mooie plannen voor je Booth helemaal:D! Alleen waarom de RMX-40 USB en niet de DSP Blackfire, die zijn bijna het zelfde alleen mis je de bijna zinloze USB aansluitingWinking my eye.

Ik zat aan de USB versie te denken, omdat ik deze dan direct aan m'n computer kan sluiten, zodat ik direct kan opnemen en vervolgens kan knippen en plakken op de computer, maar ik heb zo hier en daar ook al gelezen dat er handigere apparaatjes voor zijn, weet jij hier wat meer vanaf?
Ashley    posted on 07-10-2008 15:47
Welkom & Enjoy your stay!
wat voor stijl wil je gaan draaien?
Maar wat nou als het lukt, mama?
Xtremer    posted on 07-10-2008 15:58
Poster: BarryVendel
Ik zat aan de USB versie te denken, omdat ik deze dan direct aan m'n computer kan sluiten, zodat ik direct kan opnemen en vervolgens kan knippen en plakken op de computer, maar ik heb zo hier en daar ook al gelezen dat er handigere apparaatjes voor zijn, weet jij hier wat meer vanaf?

Gewoon de REC out op de RMX-40 DSP Blackfire naar de Line in op je PC en opnemen maarWinking my eye. Kun je precies t zelfde als met de USB.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
BarryVendel    posted on 07-10-2008 16:59
Poster: Ashley
Welkom & Enjoy your stay!
wat voor stijl wil je gaan draaien?

Dank je Ashley, I will!

Ik zal me waarschijnlijk niet met 1 stijl bezighouden, Ik hou erg van Electro, House en Deep-House.
Maar ook zo nu en dan wat Minimal en Trance vind ik niet erg om te horen.
Ik zal die 5 soorten dus gaan draaien, maar voornamelijk het Electro en House genre.
Dan is het afwachten of dit bevalt, of ik hier goed in ben, of dat er misschien wel een andere style beter bij me past
BarryVendel    posted on 07-10-2008 17:01
Poster: DJ-Xtremer

Gewoon de REC out op de RMX-40 DSP Blackfire naar de Line in op je PC en opnemen maarWinking my eye. Kun je precies t zelfde als met de USB.

Ah, kijk, dat is veel makkelijker!
Ik heb nu een Creative X-fi Xtreme Gamer in m'n PC zitten en daarbij zit 1 AUX IN poort, hiermee moet het dan lukken toch?
Stefjuuh    posted on 07-10-2008 17:22
vast wel, en anders die standaard blauwe, audacity als software.. 
Linea    posted on 07-10-2008 17:25
welkom barry! leuke stijl. ik was ook begonnen met house en electro, maar later kwam ik er achter dan minimal en techno toch beter bij me past. ik zou zeggen, veel succes met het behalen van je gear!

blessed
Flexii    posted on 07-10-2008 18:56
welkom bij DJResourceWinking my eye,, mooie avatar heb je trouwensWinking my eye
dj_double_x    posted on 07-10-2008 22:16
Welkom Barry!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

260 Users online: 62 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 53.547
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.527.320