Goedendag, het is eeuwen geleden sinds ik online ben geweest. Enkelen zullen mij misschien nog wel herkennen als 'Lanky'
Ik ben die naam zelf een beetje zat eigenlijk, aangezien dat een bijnaam van vroeger was waarvan ik dat tijdperk immers al lang gepasseerd heb, dus ik wil mijn verleden achter me laten en starten met een nieuwe frisse naam.
Voor de mensen die mij nog nooit als Lanky gezien hebben, bij deze:
Hallo, mijn naam is Menno, 19 jaar en woonachtend in Dordrecht
Waarom Linea? (La) Linea is mijn artiestennaam, het betekend 'De Lijn' in het italiaans. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik de volledige naam gebruik (La Linea), of alleen Linea. Anyway, de reden voor Linea is omdat het een verband heeft voor mijn liefde voor diepzinnige teksten (filosofie) en diepe muziek, zoals Deep-house, Minimal en Techno. In tegenstelling met mijn vorige nick, is dit er 1 die echt bij me past.
Ok, tot zover mijn introductie, ik hoop dat ik mijn plaatsje in dit forum weer terug kan vinden.
What do you think about even voorstellen: Linea ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vind Linea indd mooie naam omdat het dat niet vertaald lijkt zoals bastianhecker zegt maar LA Linea past echt wel bij je genres ook. Ik zou toch voor La Linea gaan Leuk bedacht :D
en Welkom @ DJR
User edit by Convert on 06-10-2008 @ 18:46:27 (3%)
ik zal er eens goed over nadenken. leuk om te zien dat iedereen er zijn eigen mening over heeft. alleen maar beter, des te meer reden om er over na te denken.
ik heb even een break gehouden met dj-en. had het laatste half jaar druk met werk en mijn studie. nu is alles weer beetje rustig, dus nu heb ik weer tijd voor andere dingen, zoals dit haha.
dus vond het wel tijd voor een nieuwe start, vandaar
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.197 days. Post CommentThat would be 206.6 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...