Ik zit nu als leider in jeugdbeweging en ik moet nu een dj contract opstellen voor paar dj's. Kunnen jullie me helpen. Als jullie er een hebben stuur me gerust!
What do you think about Dj Contract nodig! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
normaal gesproken neemt een dj een factuur mee. deze betaal je en heb je verder als organisator/leidinggevende weinig omkijken na. je zit dan ook niet aan contracten en dergelijke vast.
in nederland heeft een dj dan een var verklaring nodig. dit is een bewijs dat er geen arbeidsrelatie is. je hoeft dan geen sociale premies en dergelijke te regelen weet niet hoe dit geregeld is in belgie.
ik zei je al voor zeker te zijn dat je dj komt daar moet je geen contract voor hebben. Als de dj niet wil komen, kan hij zich ziek melden. Voor de financiele kant JA. Geen problemen later.
En contract maken is ni moeilijk é da kan op een bierviltje
Ik en Jij zijn besloten dat jij van 2-6 draai voor 60 euro per uur en 100 euro voor weet ik veel.
2 handtekeningen en datum en klaar
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.