Hallo ik heb een probleem met me pioneer cdj 1000 mk2 de master tempo wil niet meer trug naar 0% maar blijft op plus 5% staan, heeft iemand een oplossing voor dit probleem.
What do you think about Probleem met master tempo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even goed met de stofzuiger erop wil nog wel eens helpen. Misschien dat er iets tussen zit. Voor de rest is het slijtage, dus zelf weinig aan te doen. Dat wordt wegbrengen denk ik...
Ik denk dat je pitch fader beschadigd is. Dit kan door natuurlijke slijtage of doordat er iets met kracht op de knop van de pitchfader terecht is gekomen.
Pitch fader vervangen is denk ik de oplossing. Er kan natuurlijk meer aan de hand zijn maar iets met je pitchfader lijkt het meest waarschijnlijk. Als je zelf goed electronica kunt solderen (dit is heel iets anders dan ijzerdraadjes) is het zelf te doen.
Bij twijfel : breng hem even bij een dealer langs. In Joure en Sneek zitten de dichtst bijzijnde.
No new postings for 6.114 days. Post CommentThat would be 203.8 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.