[PIOdemo] za 04-10-08 Outland Rotterdam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 03-10-2008 10:33
Midtown Demo Outlet in OutlandIn het kader van het mededelen van de demo's die geplanned staan kreeg ik hier nog een laatste persbericht over een demo in de Outland te Rotterdam. Ik zal van 15:00-15:30 het een en ander vertellen over de CDJ-1000mk3 en de DJM-800. Natuurlijk kun je ook alle andere vraen stellen die er in je op komen.

Wie weet tot morgen ??

Cd’s worden afgestoft, vinyl wordt uitgezocht en dozen vol merchandise worden vast richting de Outland vervoerd. Met nog maar een paar dagen te gaan zijn de voorbereidingen voor Mid-Town’s Hardcore Outlet in volle gang. De laatste informatie staat hier voor je op een rijtje om er zeker van te zijn dat het een geslaagde dag wordt!

Aanstaande zaterdag zal de Rotterdamse Outland tot de nok toe gevuld zijn met een grote variatie aan Hardcore artikelen. Het Mid-Town magazijn is flink geplunderd om een selectie te maken uit de vele Cd’s en platen die er in de loop der jaren zijn blijven staan. Denk hierbij aan allerlei Hardcore Cd’s & DVD’s waaronder die van Nightmare en Hardcore To The Bone, maar ook Terror Traxx, Traxtorm en Neophyte Records. Deze labels zullen uiteraard ook met vinyl vertegenwoordigd zijn op de Hardcore Outlet, evenals bekende knallers van bijvoorbeeld H2OH en Enzyme Records om maar wat te noemen.
Het uitzoeken van Cd’s, DVD’s en platen was een aardige klus, maar stelde weinig voor in verhouding met de enorme hoeveelheid aan merchandise die doorgespit moest worden. Bombers, petjes, shirts, topjes, noem het maar op; op 4 oktober zal het allemaal in de Outland verkrijgbaar zijn. En dat allemaal tegen bodemprijzen, want bijvoorbeeld prijzen vanaf 25 euro voor bombers zijn natuurlijk ongekende aanbiedingen!

Het entertainment op de Hardcore Outlet liegt er ook niet om. Eerder was al bekend gemaakt dat je artiesten als Neophyte, Evil Activities, Panic, Tha Playah, Nosferatu en J.D.A. kunt verwachten, en nu zijn daar ook nog eens Prankster, Prolaxx & Outrage en Symastic aan toegevoegd! Als je bent uitgeshopt hoef je dus niet te vrezen voor een saaie zaterdagmiddag…
Demo’s

Om tijdens de Hardcore Outlet ook een blik op de toekomst te werpen zullen er in de hoofdzaal een aantal spectaculaire demo’s plaatsvinden van de nieuwste apparatuur. Zo zal Pioneer op uitgebreide wijze laten zien welke mogelijkheden er allemaal zijn met de CDJ1000MKIII Cd-spelers. Daarnaast zal de welbekende DJ J.D.A. het nieuwste Traktor Scratch programma demonstreren. Dat mag je dus zeker niet missen!

Ticket Upgrade
In het vorige nieuwsbericht maakten we al een melding over de Nightmare ticket upgrade op de Hardcore Outlet. Er werd veel gespeculeerd over wat die upgrade zou inhouden, en bij deze geven we het verlossende antwoord. Als je met je Nightmare kaartje naar de Outland komt kun je je kaartje voor Nightmare inleveren, om er een E-ticket voor terug te krijgen. Deze geeft je op 6 december toegang via de artist & guest entrance, je hoeft je dus niet druk te maken over eventuele rijen. Ideaal toch?!

Minimumleeftijd
We hebben een hoop vragen binnengekregen over de minimumleeftijd op de Outlet. Aangezien die er in de Mid-Town winkels ook niet is, is het niet meer dan logisch dat er ook geen minimumleeftijd is voor de Hardcore Outlet. Iedereen van jong tot oud is dus welkom!

Sleutelhanger
Bij binnenkomst zal er voor iedereen een leuke Hardcore of Neophyte sleutelhanger klaar liggen!

Pinnen
Op de Hardcore Outlet zijn er beperkte pin mogelijkheden. Om lange wachtrijen te voorkomen is het handig van te voren eerst even te pinnen. In de nabije omgeving van de Outland is ook een bank te vinden, hier kun je tijdens het evenement ook pinnen.

Openbaar Vervoer
Outland ligt naast het treinstation Rotterdam Alexander. Hier stoppen dus treinen, een metro en verschillende bussen. Kijk op www.9292ov.nl voor de reisinformatie die op jou van toepassing is.

Eigen vervoer
Vanuit Utrecht:
A12 richting Rotterdam, dan A20 richting Rotterdam/Hoek van Holland. Neem afrit 16 Prins Alexander. Ga onderaan de afslag naar links. Bij de 3e stoplichten gaat u rechtsaf de Hoofdweg op. Bij de 3e stoplichten (net onder de Oosterhof door) gaat u rechtsaf. Na 440 meter ziet u links van u Outland. Parkeren kunt u op de aangegeven plaatsen.

Vanuit Dordrecht/Breda:
A16 richting Rotterdam, dan A20 richting Gouda/Utrecht. Neem afrit 16 Prins Alexander. Ga onderaan de afrit rechtsaf. Bij de 2e stoplichten gaat u rechtsaf de Hoofdweg op. Bij de 3e stoplichten (net onder de Oosterhof door) gaat u rechtsaf. Na 440 meter ziet u links van u Outland. Parkeren kunt u op de aangegeven plaatsen.

Vanuit Den Haag/Amsterdam:
A12 richting Rotterdam, dan A20 richting Gouda/Utrecht. Neem afrit 16 Prins Alexander. Ga onderaan de afslag rechtsaf. Bij de 2e stoplichten gaat u rechtsaf de Hoofdweg op. Bij de 3e stoplichten (net onder de Oosterhof door) gaat u rechtsaf. Na 440 meter ziet u links van u Outland. Parkeren kunt u op de aangegeven plaatsen.

Garderobe
Bij de Hardcore Outlet zijn geen kluisjes aanwezig, daarentegen is er wel een (verplichte) garderobe aanwezig waar je jas en tas veilig opgehangen kunnen worden.

Camera's
Het is toegestaan camera's mee te nemen naar het evenement, mits dit geen professionele camera's zijn. Digitale camera's en mobiele telefoons zijn dus toegestaan.
Let the BASS be louder

What do you think about [PIOdemo] za 04-10-08 Outland Rotterdam ??

Vote :   

tairip    posted on 03-10-2008 11:01
Leuk iniatief.

P.s. je zegt zelf altijd dat we plaatjes niet van een andere site moeten hosten maar op DJR zelf! Winking my eye
djjw    posted on 03-10-2008 13:44
Ben je er ook echt maar van 15.00 tot 15.30 ?
Of huppel je de hele dag rond?
Misschien dat ik wel even langs kom, al heb ik het wat druk morgen!
User edit by djjw on 03-10-2008 @ 13:45:57 (27%)
Lead    posted on 03-10-2008 17:24
Ik ben er zelf niet zo heel lang, weet niet eens precies wat de bedoeling is. Ik begreep niet een stand met spullen, maar krijg iets van een half uurtje. Zal wel soort van speech worden. Moet nog maar even een goed CDtje fikken met alleen maar early knallers erop...

Ik zie het wel, kwestie van improviseren denk ik Winking my eye

Poster: tairip
Leuk iniatief.
P.s. je zegt zelf altijd dat we plaatjes niet van een andere site moeten hosten maar op DJR zelf! Winking my eye

Daar heb je gelijk in... Maar denk dat ik daar maar iets voor ga maken.... Het gebeurt te vaak dat ik of anderen even een plaatje willen tonen en niet de mogelijkheid hebben dit ergens te uploaden. Ik heb al weer een mooi idee... (maar hierover meer in dit topic, laten we hier on-topic blijven)
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:27 (100%)
Tizio    posted on 03-10-2008 20:16
Damn, heb morgen al andere plannen, outland is echt 5min fietsen van mij vandaan ;0
Dyno    posted on 03-10-2008 20:18
Ja, ik was van plan om er heen te gaan!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 03-10-2008 20:44
ah misschien wel gezellig?? enig idee hoe laat je er bent lead?
Lead    posted on 03-10-2008 20:46
half 3 ben ik daar denk... tot hoe laat weet ik nog niet... hangt er vanaf wat er te doen is Winking my eye
Let the BASS be louder
dj-nick    posted on 03-10-2008 21:08
meeting(kje)?
User edit by dj-nick on 03-10-2008 @ 23:52:35 (63%)
Lead    posted on 04-10-2008 13:31
Dan ga ik over een half uurtje maar eens kijken of er wat te beleven is in de Outland.
Let the BASS be louder
Prozei    posted on 04-10-2008 17:31
was weer ff gezellig in outland.
altijd leuk die discussies over vinyl vs. cd
User edit by Prozei on 04-10-2008 @ 17:32:28 (1%)
Lead    posted on 04-10-2008 18:47
hehe, klopt. En hier zaten een paar echte die-hards tussen Happy, laughing
Was weer even gezellig. Heb ik toch van dat half uurtje een kleine anderhalf uur weten te maken...

Er zijn 2 of 3 mensen geweest die daar een filmpje met hun GSM van de demo hebben opgenomen. Ben benieuwd of die ooit nog ergens opduiken...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-10-2008 18:50 (89%)
Dyno    posted on 04-10-2008 19:23
Ik was zo uitgekeken daar.

Het vinyl dat er stond was alles wat écht niemand meer wil hebben, of al lang heeft.
Hardcore cd's koop ik niet dus daar heb ik niet eens naar gekeken.

Misschien was ik er ook veel te vroeg. Ik liep rond 12:00u naar binnen. De Pioneer demo van Lead heb ik dus ook niet gezien, helaas.

Ben maar Rotterdam in geweest. Daar (bij Mid-Town) toch wat nieuwe hardcore en hardstyle plaatjes kunnen scoren.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Lead    posted on 05-10-2008 05:35
kijk, uiteindelijk toch een zinvol reisje geweest. Jammer dat ik je gemist heb.
Let the BASS be louder
Basrose    posted on 05-10-2008 15:14
Poster: Dyno
Ik was zo uitgekeken daar.

Het vinyl dat er stond was alles wat écht niemand meer wil hebben, of al lang heeft.
Hardcore cd's koop ik niet dus daar heb ik niet eens naar gekeken.

Misschien was ik er ook veel te vroeg. Ik liep rond 12:00u naar binnen. De Pioneer demo van Lead heb ik dus ook niet gezien, helaas.

Ben maar Rotterdam in geweest. Daar (bij Mid-Town) toch wat nieuwe hardcore en hardstyle plaatjes kunnen scoren.

ja de vinylbak stelde niet zo veel voor inderdaad... Was toch weer even gezellig om langs te gaan.. heb me weer best vermaakt
djjw    posted on 05-10-2008 18:46
Ik heb het helaas niet gered...Ik wilde wel graag even komen kletsen..

Bij het lezen van de openings post was het toch wel duidelijk dat het om oude zooi ging?
Basrose    posted on 05-10-2008 19:31
ja maar oude zooi kan wel mooie zooi zijn toch... en bij midtown denk ik gelijk aan een groot magazijn maar er stond 6 meter met bakjes vinyl en dat was het... en in sommige bakken stonden maar 2 verschillende platen (elke plaat 15x ofzo)
djjw    posted on 05-10-2008 19:52
o oke.. jah zeker kan oude zooi mooi zijn, ik heb nog steeds oude hardcore platen liggen,
die ik niet meer kan draaien omdat ik mn platenspelers verkocht heb...:O

This is an old Topic

No new postings for 6.063 days.
 Post CommentThat would be 202.1 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

118 Users online: 10 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 16.779
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.689.731