Hallo allemaal,
Ik heb sinds gister een super muziek computer gehaald speciaal gemaakt voor muziek, heeft me dikke 1300 euro gekost met cubase erbij omdat ik nu eens serieus aan de gang wil gaan.
Maar nu k eemaal heb snap ik er niks meer van hoe het nou zit met die geluidskaart wat ik daar nou aan heb?!
Er is een ESI Juli@ geluidskaart in geplaatst en er zit een standaard kaart in, maar als ik bijvoorbeeld een mp3 tje afspeel gaat dit via de normale (slechte kwaliteit) geluidskaart! En als ik bij configuratiescherem en dan bij geluiden en apparaten kijk en ik wil een andere kaart gebruiken voor t afspelen krijg ik 3 dingen esi 2h,esi 123 en nog wat maar bij alle 3 krijg ik gewoon GEEN geluid..
Ook ben ik erachter gekomen dat ik niks geen koptelefoon of pc-speakers op de esi kan aansluiten!
En krijg ik te horen dat alleen de dingen die je erop aanslkuit aan de achterkant wel via de esi gaan.
Dus als k goed begrijp heb ik helemaal niks aan die goeie kaart en gaat de kwalitiet niet omhoog van mn producties omdat mn kaart dan niet gebruikt word? ik baal ernorm ik dacht dat k t nu wel zo n beetje voor elkaar had voor dit geld!
Kan iemand me hier meer over vertellen want ik ben gewoon een leek met al al die termen en gedoe als t maar goed klinkt en juist werkt..
Alvast bedankt vanuit hier kheb hulp nodig