De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Roov    posted on 10-10-2008 17:15
Hoe relaxt man Winking my eye
Xitrate    posted on 10-10-2008 17:21
Haha chill heb een residentie binnen, Men at Work Maastricht Cool haha.
robbert    posted on 10-10-2008 17:24
Poster: Xitrate
Haha chill heb een residentie binnen, Men at Work Maastricht Cool haha.
  Haha grappig, daar heb ik ook nog een aantal keer gedraaid een jaar of 2 geleden. Mijn ervaring: leuk voor een keer, maar omdat je totaal geen feedback hebt van de mensen verveelt het snel.
Xitrate    posted on 10-10-2008 17:26
Poster: robbert
Haha grappig, daar heb ik ook nog een aantal keer gedraaid een jaar of 2 geleden. Mijn ervaring: leuk voor een keer, maar omdat je totaal geen feedback hebt van de mensen verveelt het snel.

Haha ja inderdaad, is me ook vaker verteld, maar lijkt me inderdaad gewoon grappig om een paar keer te doen, beetje bekendheid op te bouwen, etc. :P Ik zie wel wat het gaat worden! 1 november begin ik :P Ik zie er alleen een beetje tegenop om daar te draaien met die dubbele CD-speler van numark die daar staat!
User edit by Xitrate on 10-10-2008 @ 17:29:38 (25%)
robbert    posted on 10-10-2008 17:44

Haha ja inderdaad, is me ook vaker verteld, maar lijkt me inderdaad gewoon grappig om een paar keer te doen, beetje bekendheid op te bouwen, etc. :P Ik zie wel wat het gaat worden! 1 november begin ik :P Ik zie er alleen een beetje tegenop om daar te draaien met die dubbele CD-speler van numark die daar staat!
  Ja die cd-speler wordt je inderdaad niet echt vrolijk van, maar het kan erger!
bartezzz    posted on 10-10-2008 17:52
draaien er nog mensen vanaaf?

ik wel @ Het Patronaat, Haarlem
Lawrenz    posted on 10-10-2008 18:41
Poster: bartezzz

Morgenavond @ Floorfillerz in Dock 03, H.I. Ambacht!
Xtremer    posted on 10-10-2008 19:12
22 november pas:D! 2 uurtjes Hardstyle knallenCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Phenix    posted on 10-10-2008 19:15
8 november moet ik draaien op een klassenfeest :D
http://www.djmillhouse.nl
Flexii    posted on 10-10-2008 19:18
Poster: bartezzz

Ik ook vanavond op een feest in een Café en volgende week vrijdag moet ik ook weer draaien,, weer een feest maar dan in een buurthuisWinking my eye,, iedereen die ook moet draaien veel plezier heWinking my eye
bartezzz    posted on 10-10-2008 19:27
Poster: Phenix
8 november moet ik draaien op een klassenfeest :D

altijd leuk die schoolfeestjes, deed t aant begin toen k net draaide veel.
en ook iedereen die moet draaien veel plezier (sorry Flexii dat k je napraat :P)
Wout-r    posted on 11-10-2008 07:23
Gisteravond naar Marco Borsato geweest in Arnhem, mijn broer had 2 golden circle kaarten gewonnen! :D
Echt een super avond gehad! Happy, laughing Vanavond ga ik er weer heen samen met mn ouders, dit was al wat langer gepland Winking my eye
justjustin    posted on 11-10-2008 09:11
Poster: Wout-r
Gisteravond naar Marco Borsato geweest in Arnhem, mijn broer had 2 golden circle kaarten gewonnen! :D
Echt een super avond gehad! Happy, laughing Vanavond ga ik er weer heen samen met mn ouders, dit was al wat langer gepland Winking my eye

Mijn collega is ook geweest! Beeld en geluid liepen ongelijk...hahaha marco door het stadion vliegen was wel gaaf zei hij!
Bastian    posted on 11-10-2008 10:28
29 november (pas over een tijdje maargoed) waarschijnlijk hier met gregor saltoHappy, laughing
Ashley    posted on 11-10-2008 10:55
heb gister gedraaid ging echt zeer lekker en de locatie was ook chill Smile having fun
nu 21 nov weer daar, alleen dan een feest voor andere mensjes!
Maar wat nou als het lukt, mama?
justjustin    posted on 11-10-2008 11:07
Poster: Ashley
heb gister gedraaid ging echt zeer lekker en de locatie was ook chill Smile having fun
nu 21 nov weer daar, alleen dan een feest voor andere mensjes!

lekker bezigWinking my eye
DjVictorF    posted on 11-10-2008 11:14
zoo zo ashleyWinking my eye Doe maar luxe(A)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
robbert    posted on 11-10-2008 11:37
Gister gedraaid bij mijn residentie.. Was jammer genoeg niet echt knallend deze keer. Maarja dat krijg je met Nope is Dope in het Mecc, waar zo ongeveer heel Zuid-Limburg naar toe gaat!
justjustin    posted on 11-10-2008 13:49
kleurtjes veranderd van de members online? ziet er leuk uit
Xitrate    posted on 11-10-2008 14:01
Poster: robbert
Gister gedraaid bij mijn residentie.. Was jammer genoeg niet echt knallend deze keer. Maarja dat krijg je met Nope is Dope in het Mecc, waar zo ongeveer heel Zuid-Limburg naar toe gaat!

Haha ik ga erheen, jij ook? :P
robbert    posted on 11-10-2008 23:11

Haha ik ga erheen, jij ook? :P

Nee ik ga niet, aangezien ik morgenvroeg om 6 uur uit het bedje moet Winking my eye
Xitrate    posted on 12-10-2008 08:51
Pff ik ben net een kwartiertje terug van Nopeisdope, maar wat was dat fu-cking vet! Ook best raar aangezien het licht is als je buitenkomt :P Jammer alleen dat er zoveel geslikt werd (mensen deden het ook niet uit het zicht ofzo, iedereen kon het gewoon zien)en dat de barcrew ontiegelijk langzaam was.. Maar voorderest, thumbs up to de organisatie en DJ's!
Ferrox    posted on 12-10-2008 14:05
Dat slikken e.d. begint mij ook steeds vaker te irriteren.. waarom is dat nodig, kun je zonder geen goed feest hebben ofzo?
Lead    posted on 12-10-2008 14:11
Feesten en slikken lijkt met elkaar verbonden te zijn.... Het een zonder het ander lijkt niet zo vaak voor te komen... is nooit anders geweest overigens. Ik vind het tegenwoordig nog wel meevallen met het gebruik van mensen... Had je eens in de Energiehal moeten komen op een gabber feest :p
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 12-10-2008 14:15
Mensen wat vinden jullie van deze lay-out? http://www.djxtremer.nl/test/
Ben een beetje aan het kijken naar breedtes etc...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

364 Users online: 266 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 50.444
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.743.835