De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 07-10-2008 07:37
Poster: Lead
nou, dan horen we het wel waar opea de opmaak in de war schopt. Daar heb ik nog nooit echt uitgebreid mee getest... Thumbs Up
 Je bedoelt opera hoop ik? Alles werkt aardig, maar de enters in deze poster pakt ie niet. Mac heeft toch echt standaard Safari!Winking my eye
Ferrox    posted on 07-10-2008 08:03
Wss ga ik Safari gebruiken. en heel mischien FF. Maar zeker GEEN IE meer Happy, laughing haha :D
Stefjuuh    posted on 07-10-2008 15:09
IE op een mac..? Dat is als cd's draaien op een TT!
ccc    posted on 07-10-2008 18:44
Ik ben er ook over aan het denken om een mac te kopen. Wel een macbook dan. Ze zijn helaas errug prijzig.
NielsR    posted on 07-10-2008 18:45
Poster: Stefjuuh
IE op een mac..? Dat is als cd's draaien op een TT!

Oh jah en wat is dit dan:

Microsoft heeft de ontwikkeling van de mac versie van IE wel gestopt, maar het (heeft) duidelijk wel bestaanCool
User edit by NielsR on 07-10-2008 @ 20:25:03 (89%)
Stefjuuh    posted on 07-10-2008 18:55
net zoals safari voor windhoos.. ik geloof het best!:P Mja, safari werkt hier ook niet al te top..
Didier_Deluxe    posted on 07-10-2008 18:58
Poster: ccc
Ik ben er ook over aan het denken om een mac te kopen. Wel een macbook dan. Ze zijn helaas errug prijzig.

Ik wacht ook al een tijdje, gelukkig komen de nieuwe modellen (normaal gezien) over exact 1 week uit.
Nandi    posted on 07-10-2008 19:23
Ik gebruik zowel safari als opera, geef de voorkeur aan safari die vind ik lekker snel!

Nieuwe modellen van wat zoal ? 
Xtremer    posted on 07-10-2008 19:42
Firefox blijft de beste vind ik:D.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 07-10-2008 19:50
Poster: NielsR

Microsoft heeft de ontwikkeling van de mac versie van IE wel gestopt, maar het (heeft) duidelijk wel bestaanCool

Dat rode randje betekent dat je het plaatje in breedte moet wijzigen naar 650 pixels (edit je post)

thanx Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-10-2008 19:50 (1%)
Ferrox    posted on 07-10-2008 21:15

Dat had te maken met dat Apple even snel geld nodig had. Daarom werd er standaard ook IE meegeleverd.

Voor diegene die twijfelen:

Levensduur van een pc is 3 jaar, die van een mac 7 jaar. Dit heeft te maken met allerlei problemen en vooral een windhoos die steeds zwaarder word. Het is het geld echt wel waard, het is alleen de vraag of je de overstap durft te maken. Ik heb ook een jaar getwijfeld en nu is de kogel door de kerk.

Nog een leuk weetje, Microsoft heeft ZELF aangegeven dat bedrijven beter geen Vista kunnen pakken en moeten wachten op Windhoos 7 (net alsof dat beter is...)

En nog 1:
Microsoft heeft de ondersteuning van XP verlengt met een half jaar omdat te veel mensen hier nog op zitten en er te veel commentaar was op het door de strot duwen van vista.

Achjah.. Er moet wel bij dat pas sinds Mac OS 10.4 (tiger) het pas echt interessant aan het worden is. Voorheen kon je er niet erg veel mee en moest je heel veel moeite doen om te wennen. Ik heb ooit achter de oude mac gestaan en dat heeft me tot nu toe altijd weerhouden.. Die ervaring toen was niet echt prettig te noemen. Nu ik het nieuwe systeem geprobeerd heb 10.5 (leopard) ben ik overgehaald.

weetje 3:
De snelste windows laptop is een mac!
Lawrenz    posted on 07-10-2008 21:20
Poster: Ferrox
weetje 3:
De snelste windows laptop is een mac!
 Haha ja daar moet ik wel altijd om lachen, dat mensen met een Mac, Windows erop gaan zetten en er betere resultaten op halen dan een soortgelijke normale laptop/pc Happy, laughing In ieder geval veel plezier met je Mac!
Ferrox    posted on 08-10-2008 08:06
Poster: Lawrenz
Haha ja daar moet ik wel altijd om lachen, dat mensen met een Mac, Windows erop gaan zetten en er betere resultaten op halen dan een soortgelijke normale laptop/pc Happy, laughing In ieder geval veel plezier met je Mac!
 vooruit nog 1 dan:
Een presentatie van microsoft werd gedaan met een, jawel, MAC :D

Foteau:
Microsoftpresentatie met een mac
User edit by Ferrox on 08-10-2008 @ 08:10:40 (14%)
justjustin    posted on 08-10-2008 09:19
vooruit nog 1 dan:

Foteau:

HAHAHAHAHA LOL
NielsR    posted on 08-10-2008 10:00
vooruit nog 1 dan:

Foteau:

De presentatie kan wel gemaakt worden met powerpoint 2008 for mac lol, maar als het met keynote is gemaakt zou het wel echt een fail zijn lol.
Xitrate    posted on 08-10-2008 12:10
Ik heb een klein probleempje. Het is namelijk zo dat mijn mobieltje (Sony Ericsson K850i) nu al voor de 3e keer stuk is binnen een ruim jaar. Ik ben hier natuurlijk niet blij mee, want ik betaal natuurlijk mijn abonnement bij Hi en als hij steeds een paar weken weg is naar de reparatieservice heb ik er niet veel aan. Mijn vraag was dan ook of het mogelijk zou zijn of ik het toestel kon ruilen voor een ander toestel (bijv Nokia N95) aangezien ik hier natuurlijk niet voor betaal? Weet iemand of dit mogelijk is?
justjustin    posted on 08-10-2008 12:19
Poster: Xitrate
Ik heb een klein probleempje. Het is namelijk zo dat mijn mobieltje (Sony Ericsson K850i) nu al voor de 3e keer stuk is binnen een ruim jaar. Ik ben hier natuurlijk niet blij mee, want ik betaal natuurlijk mijn abonnement bij Hi en als hij steeds een paar weken weg is naar de reparatieservice heb ik er niet veel aan. Mijn vraag was dan ook of het mogelijk zou zijn of ik het toestel kon ruilen voor een ander toestel (bijv Nokia N95) aangezien ik hier natuurlijk niet voor betaal? Weet iemand of dit mogelijk is?

SE doet meestal na 3x het toestel te hebben gereapareerd, een swap( het omruilen van het toestel of het binnenwerk in zijn geheel vervangen...
Dan nog een vraag...wat voor klachten heeft het toestel?, is dit niet te verhelpen door er zels een software update overheen te doen, zo nee; naar welk reparatiecentrum gaat de K850?
Laat de verkoper op de orderbon schrijven dat het de zoveelste x al is en dat de klant een Swap verwacht.

Ps: Wel meer klachten met het toestel zijn er hoor:
Tiptoetsen voornamelijk, Moet die egt voor weggestuurd worden
Toestel komt niet voor niets in prepaid voor €150,-

Nog vragen PM me even ben TelefoonverkoperWinking my eye
Xitrate    posted on 08-10-2008 12:24
Poster: justjustin

SE doet meestal na 3x het toestel te hebben gereapareerd, een swap( het omruilen van het toestel of het binnenwerk in zijn geheel vervangen...
Dan nog een vraag...wat voor klachten heeft het toestel?, is dit niet te verhelpen door er zels een software update overheen te doen, zo nee; naar welk reparatiecentrum gaat de K850?
Laat de verkoper op de orderbon schrijven dat het de zoveelste x al is en dat de klant een Swap verwacht.

Ps: Wel meer klachten met het toestel zijn er hoor:
Tiptoetsen voornamelijk, Moet die egt voor weggestuurd worden
Toestel komt niet voor niets in prepaid voor €150,-

Nog vragen PM me even ben TelefoonverkoperWinking my eye

Ah oke ja dat vond ik ook al raar, eerst was hij 600 euro en een maand later 150 euro :P  Maar 1 keer was er iets mis met het touchscreen en het toetsenbord (de 8 op het toetsenbord werkte als de middelste touch-screen knop), daarna werkten 2 knoppen van het toetsenbord nu meer en deze keer werkt het scherm niet meer (zwart scherm) of heel af en toe (als ik gebeld of gesmst wordt). Nou ik ga maar weer eens terug dan.

Ik ga altijd naar de Vodafone shop hier in Maastricht, dat is tevens een Sony Ericcson servicebalie die de telefoon dan opstuurt naar Sony's servicecenter.

Weet je toevallig of een ruil van het toestel met een ander model mogelijk is?
Boyd    posted on 08-10-2008 12:34

De presentatie kan wel gemaakt worden met powerpoint 2008 for mac lol, maar als het met keynote is gemaakt zou het wel echt een fail zijn lol.

Oeps! foutje vergeten lolz.

Maarja kan gebeuren he! (want die macs zijn gewoon stabieler)
justjustin    posted on 08-10-2008 12:41
Poster: Xitrate

Ah oke ja dat vond ik ook al raar, eerst was hij 600 euro en een maand later 150 euro :P  Maar 1 keer was er iets mis met het touchscreen en het toetsenbord (de 8 op het toetsenbord werkte als de middelste touch-screen knop), daarna werkten 2 knoppen van het toetsenbord nu meer en deze keer werkt het scherm niet meer (zwart scherm) of heel af en toe (als ik gebeld of gesmst wordt). Nou ik ga maar weer eens terug dan.

Ik ga altijd naar de Vodafone shop hier in Maastricht, dat is tevens een Sony Ericcson servicebalie die de telefoon dan opstuurt naar Sony's servicecenter.

Weet je toevallig of een ruil van het toestel met een ander model mogelijk is?

nee dat gaat helaas niet, puur om het feit dat het een gebruikt product is en hun moeten ook hun geld er weer uit halen, een gebruikt product is niet te verkopen uiteraard!

Succes iniedergeval
djjw    posted on 08-10-2008 22:00
Zow Is het nog een beetje gezellig hier...?
Kan maar weinig op internet dus ik zou zomaar alle pret kunnen missen
W.i.M    posted on 08-10-2008 22:29
Poster: djjw
Zow Is het nog een beetje gezellig hier...?
Kan maar weinig op internet dus ik zou zomaar alle pret kunnen missen

We wachten altijd even totdat jij er bent Cool

Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Ferrox    posted on 09-10-2008 08:04
Poster: W.i.M

We wachten altijd even totdat jij er bent Cool

Cool

Jouw avatar! Cool
justjustin    posted on 09-10-2008 10:10
JEEEEEEEEUJCoolBen Pro!!!
Xtremer    posted on 09-10-2008 10:18
Welcome to the pro zoneCool!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

207 Users online: 104 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 34.593
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.727.984