Poster: LeadJe bedoelt opera hoop ik? Alles werkt aardig, maar de enters in deze poster pakt ie niet. Mac heeft toch echt standaard Safari!
nou, dan horen we het wel waar opea de opmaak in de war schopt. Daar heb ik nog nooit echt uitgebreid mee getest...
Poster: Stefjuuh
IE op een mac..? Dat is als cd's draaien op een TT!
Poster: ccc
Ik ben er ook over aan het denken om een mac te kopen. Wel een macbook dan. Ze zijn helaas errug prijzig.
Poster: NielsR
Oh jah en wat is dit dan:
Microsoft heeft de ontwikkeling van de mac versie van IE wel gestopt, maar het (heeft) duidelijk wel bestaan
Oh jah en wat is dit dan:
Microsoft heeft de ontwikkeling van de mac versie van IE wel gestopt, maar het (heeft) duidelijk wel bestaan
Poster: FerroxHaha ja daar moet ik wel altijd om lachen, dat mensen met een Mac, Windows erop gaan zetten en er betere resultaten op halen dan een soortgelijke normale laptop/pc
weetje 3:
De snelste windows laptop is een mac!
Poster: Lawrenzvooruit nog 1 dan:
Haha ja daar moet ik wel altijd om lachen, dat mensen met een Mac, Windows erop gaan zetten en er betere resultaten op halen dan een soortgelijke normale laptop/pcIn ieder geval veel plezier met je Mac!
Poster: Ferrox
vooruit nog 1 dan:
Een presentatie van microsoft werd gedaan met een, jawel, MAC :D
Foteau:
Poster: Ferrox
vooruit nog 1 dan:
Een presentatie van microsoft werd gedaan met een, jawel, MAC :D
Foteau:
Poster: Xitrate
Ik heb een klein probleempje. Het is namelijk zo dat mijn mobieltje (Sony Ericsson K850i) nu al voor de 3e keer stuk is binnen een ruim jaar. Ik ben hier natuurlijk niet blij mee, want ik betaal natuurlijk mijn abonnement bij Hi en als hij steeds een paar weken weg is naar de reparatieservice heb ik er niet veel aan. Mijn vraag was dan ook of het mogelijk zou zijn of ik het toestel kon ruilen voor een ander toestel (bijv Nokia N95) aangezien ik hier natuurlijk niet voor betaal? Weet iemand of dit mogelijk is?
Poster: justjustin
SE doet meestal na 3x het toestel te hebben gereapareerd, een swap( het omruilen van het toestel of het binnenwerk in zijn geheel vervangen...
Dan nog een vraag...wat voor klachten heeft het toestel?, is dit niet te verhelpen door er zels een software update overheen te doen, zo nee; naar welk reparatiecentrum gaat de K850?
Laat de verkoper op de orderbon schrijven dat het de zoveelste x al is en dat de klant een Swap verwacht.
Ps: Wel meer klachten met het toestel zijn er hoor:
Tiptoetsen voornamelijk, Moet die egt voor weggestuurd worden
Toestel komt niet voor niets in prepaid voor €150,-
Nog vragen PM me even ben Telefoonverkoper
De presentatie kan wel gemaakt worden met powerpoint 2008 for mac lol, maar als het met keynote is gemaakt zou het wel echt een fail zijn lol.
Poster: Xitrate
Ah oke ja dat vond ik ook al raar, eerst was hij 600 euro en een maand later 150 euro :P Maar 1 keer was er iets mis met het touchscreen en het toetsenbord (de 8 op het toetsenbord werkte als de middelste touch-screen knop), daarna werkten 2 knoppen van het toetsenbord nu meer en deze keer werkt het scherm niet meer (zwart scherm) of heel af en toe (als ik gebeld of gesmst wordt). Nou ik ga maar weer eens terug dan.
Ik ga altijd naar de Vodafone shop hier in Maastricht, dat is tevens een Sony Ericcson servicebalie die de telefoon dan opstuurt naar Sony's servicecenter.
Weet je toevallig of een ruil van het toestel met een ander model mogelijk is?
Poster: djjw
Zow Is het nog een beetje gezellig hier...?
Kan maar weinig op internet dus ik zou zomaar alle pret kunnen missen
Poster: W.i.M
We wachten altijd even totdat jij er bent