Poster: BoydGrift
vijftien miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde.
Rennen naar de fortis bank, om snel hun poen te halen!
Poster: Dj_Fantasy
Terwijl dat zot is want je bent verzekerd voor 20 000 euro
Poster: BoydgriftEn wat zijn alle bankmedewerkers opeens..? AMBTENAAR!
vijftien miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde.
Rennen naar de fortis bank, om snel hun poen te halen!
Poster: DJ-XtremerT zijn idd een paar brushes, zitten toch echt wel een paar leuke trucjes in.. Enne, waarom moet mn naam er zo groot uitspringen.. trekt de kleur al niet genoeg aandacht?
De achtergrond heb je niet zelf gemaakt zeker:P?
Poster: tairip
P.s. Lead hoe was Scantraxx
Poster: Stefjuuh
T zijn idd een paar brushes, zitten toch echt wel een paar leuke trucjes in.. Enne, waarom moet mn naam er zo groot uitspringen.. trekt de kleur al niet genoeg aandacht?
Poster: zalo
nee dat klopt maar ik vind da die MOET terugkomen
Poster: Lead
Stop aub met het gebruiken van COMIC SANS als lettertype voro een logo. Dit is een kinderachtig lettertype wat heel speels staat, niet iets voor een logo.
Poster: LeadOk lead.. Ik heb gewoon lettertype gepakt.. niet serieus verder naar gekeken..
Stop aub met het gebruiken van COMIC SANS als lettertype voro een logo. Dit is een kinderachtig lettertype wat heel speels staat, niet iets voor een logo.
Je naam valt niet op, die zou je dikker, groter, vetter kunnen maken.
De hoogte van de banner is groot tov het gebruikte lettertype. Stem witruimte en grootte van je logo (het font) op elkaar af ipv zoveel ruimte nutteloos te laten.
Vette shizzles... was rond half 7 weer thuis dus redelijk geslaagd feestje.... Muziek dik in orde, zowel qua volume (erg hard) als klank (wat wil je anders in de HMH), vet decor.... wat kan ik nog meer zeggen
Poster: Lead
tot 20.000 staat de Nederlandse Bank garant.
De volgende 20.000 wordt voor 80%(dacht ik) gegarandeerd. Wie meer heeft heeft pech... En zijn meer met zijn geld moeten dooen dan stil op de bank zetten (goudstaven kopen bijvvoorbeeld
Poster: BoydGriftWel duidelijk idd, maar ik hou t bij mn eigen.. denk dat ik de achtergrond ff zwart zet, wordt ie weer netjes van. En die gebruik ik op totaal.fm forum..
Stef, dit heb ik ff voor je gemaakt:
mag je gebruiken, zolang mijn naam erinstaat!
Poster: Ferrox
Zooooo!
iMac besteldnu nog 2 weken wachten op de levering!