Poster: Roov
Ff een vraagje over hyves. Hoe versturen jullie een berichtje naar al je vrienden want ik moet ze allemaal gaan selecteren, welliswaar met de pijltjes. Gaat dus wel snel, maar ik moet het in delen doen want anders gaat het tekstvlak onder de footer van de site zitten en kan je dus niet meer verzenden klikken.
Poster: Stefjuuh
DRAAIknop.. gewoon net zoals een potmeter, maar dan kannie oneindig ronddraaien, de oude was 10 jaar oud!:P
Poster: Bartjens
Wat heeft dat nou gekost dan
Ff een vraagje over hyves. Hoe versturen jullie een berichtje naar al je vrienden want ik moet ze allemaal gaan selecteren, welliswaar met de pijltjes. Gaat dus wel snel, maar ik moet het in delen doen want anders gaat het tekstvlak onder de footer van de site zitten en kan je dus niet meer verzenden klikken.
Poster: 4Tastic
Klik je bovenste vriend aan
- Houdt pijltje naar beneden op je toetsenbord ingedrukt.
- Klik verstuur
Hehe niet helemaal opgelet dus. Ik heb iets teveel vrienden waardoor de verzenknop onder de footer van hyves komt. Dan kan ik dus niet meer op verzend klikken. Ik moet het dus in groepjes doen... :S
Poster: dj-nick
Jup, moet in groepjes anders gaat het niet tenzij je goldmember of artiest bent
Klik je bovenste vriend aan
- Houdt pijltje naar beneden op je toetsenbord ingedrukt.
- Klik verstuurPoster: Roov
Hehe niet helemaal opgelet dus. Ik heb iets teveel vrienden waardoor de verzenknop onder de footer van hyves komt. Dan kan ik dus niet meer op verzend klikken. Ik moet het dus in groepjes doen... :S
Ow vaaag zefs van die grote hyve-en kunnen toch aan al hun leden van die verveldende doorstuurberichten (geenidee of dat woord bestaat) sturen. Dus denk eerder dat het aan jou resolitie van je beeld scherm ligt ofzo. Misschien in een andere browser proberen. Heb geen idee of het altijd zo is. Ik stuur namelijk geen doorstuurmail's! :s
Poster: djmaarten
roov ik moet altijd even wachten tot ik weer zo'n scrol balk krijg en dan kan je gewoon naar beneden scrollen en dan op verzenden drukken, is dus gewoon ff kwestie van wachten.
Poster: djmaarten
explore je moet ff geduld hebben!
ik heb het ff gecheckt maar bij mij zelfde probleem als jij hebt.
kan je geen vrienden groep maken en het bericht naar deze hele groep verzenden?
Geen idee hoe dat moet maar je kon kiezen uit: Vrienden, Vriendengroepen, Adresboek, Hyver zoeken.
Dus je moet ergens een groep kunnen maken. Waar geen idee.
Sommige mensen versturen hun bericht en dan staat er van : Vrienden van xxxx dus er moet een makkelijke optie zijn?
Poster: Dynoik kan het ook en ben geen goldmember...
Misschien dat alleen goldmembers dat kunnen?