De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Xtremer    posted on 06-12-2008 11:28
Poster: BoydGrift
Ja man, rmp-2 verkocht!

CDJ800mk2 here i come!

Nice, je zult er veel plezier van hebben van de CDJ-800 MK2:d!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
justjustin    posted on 06-12-2008 11:36
Poster: Lead
gelukkig zijn zulke lijstjes slechts momenten...

Nu zie ik weer een hele rij... en om nu iedere keer dat er weinig mensen zijn een screenshot te posten is miischien iets aan de nutteloze kant :p

mopperkont hahahaha Winking my eye...
ik verveelde me ook maar hahahaCool
User edit by justjustin on 06-12-2008 @ 11:37:46 (13%)
DjVictorF    posted on 06-12-2008 12:06
Wat me eigelijk opvalt is dat wel heeeeel veel mensen de cdj800 hebben op dit forum?
of licht dit aan mijCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 06-12-2008 12:45
Poster: DjVictorF
Wat me eigelijk opvalt is dat wel heeeeel veel mensen de cdj800 hebben op dit forum?
of licht dit aan mijCool

Ik had het er laatst met Lead over tijdens de DJR Meeting. Het forum is vooral bedoelt voor de wat betere DJ's. Maar omdat er ook veel instroom is van de minder goede, beginnende DJ's blijft het forum lekker lopen. Omdat er veel gevorderde DJ's op dit forum zitten, zullen veel members ook sneller wat geld uitgeven aan een beter setje denk aan Pioneer of Denon.
Bastian    posted on 06-12-2008 17:48
Joepie morgen m'n Yamaha Aerox ophalen en lekker karren dermee:P
Eerste keer sinds tijden dat ik m'n (spaar)geld aan iets anders uitgeef dan aan iets dat met dj'en te maken heeft.
Boyd    posted on 06-12-2008 18:14
Poster: Bastian
Joepie morgen m'n Yamaha Aerox ophalen en lekker karren dermee:P
Eerste keer sinds tijden dat ik m'n (spaar)geld aan iets anders uitgeef dan aan iets dat met dj'en te maken heeft.

Chill man!

(ga je hem nog opvoeren?Cool)Sorry voor de dubbelpost!
User edit by Boyd on 06-12-2008 @ 18:15:46 (31%)
Dyno    posted on 06-12-2008 22:24
Zo, deze ouwe man gaat vanavond weer eens ouwerwets hakkûh op "15 Years Of Nightmare" in Ahoy.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
_ruud_    posted on 07-12-2008 02:49
gisteren (6 dec.) mijn maya usb44 gekregen Happy, laughing puur voor als ik eens wat anders wil draaien als hardstyle hoef ik het niet meteen op cd te zetten. En het werkt als een trein! Cool
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 07-12-2008 @ 02:49:18 (2%)
Bastian    posted on 07-12-2008 11:00
(ga je hem nog opvoeren?Cool)

Ik denk het niet want je weet maar nooit wanneer er plotseling een controle voor je neus staat en weg is 'ie:P
Maar hij loopt al zo'n 70km/u nu dus vind ik ook wel netjes:D
User edit by Bastian on 07-12-2008 @ 11:00:39 (3%)
Boyd    posted on 07-12-2008 11:38
Poster: Bastian

Ik denk het niet want je weet maar nooit wanneer er plotseling een controle voor je neus staat en weg is 'ie:P
Maar hij loopt al zo'n 70km/u nu dus vind ik ook wel netjes:D

Ja helemaal gelijk!

Ken wel een paar gozers van mn werk, die dingen gaan 120!

Kost bakken geld, en je kan er niet mee wegrijden zonder een wheelie te maken.....

En dan over de snelweg rijdenCoolCool
Xitrate    posted on 07-12-2008 11:46
Ik heb nooit gesnapt waarom iemand op zn 16e een scooter zou kopen.. Ik heb zoiets van ik wacht 2 jaar langer en kan dan van dat geld mn rijbewijs betalen en tegen die tijd heb ik dan genoeg geld voor een leuk 2e-hands autotje voor hetzelfde bedrag die minstens 2 keer zo hard gaat dan welke on-opgevoerde scooter dan ook.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het centrum van Maastricht woon en alles op fiets afstand van mij ligt, en ik dus ook geen scooter nodig heb, dus dat is dan wel weer voordelig voor mij. Maar als je ziet wat een Aerox kost.. geef me dan maar een leuk auto'tje :P
ccc    posted on 07-12-2008 11:58
Poster: Xitrate
Ik heb nooit gesnapt waarom iemand op zn 16e een scooter zou kopen.. Ik heb zoiets van ik wacht 2 jaar langer en kan dan van dat geld mn rijbewijs betalen en tegen die tijd heb ik dan genoeg geld voor een leuk 2e-hands autotje voor hetzelfde bedrag die minstens 2 keer zo hard gaat dan welke on-opgevoerde scooter dan ook.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het centrum van Maastricht woon en alles op fiets afstand van mij ligt, en ik dus ook geen scooter nodig heb, dus dat is dan wel weer voordelig voor mij. Maar als je ziet wat een Aerox kost.. geef me dan maar een leuk auto'tje :P

Je snapt niet waarom iemand een scooter zou kopen, maar je geeft zelf al aan waarom mensen een scooter zouden kopen. Jij woont alles op fietsafstand. Er zijn een hoop mensen die niet op fiets afstand van hun school ofzo wonen. Dus dan is een scooter makkelijk.

En een andere reden zou zijn omdat ze het gewoon leuk vinden om te crossen op zo'n ding.
Zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen: Ik snap niet waarom mensen duizend euro uitgeven op hun 16e aan een CD speler.

Ik heb zelf ook nooit een scooter gehad omdat ik dacht, ik wacht totdat ik 18 ben en dan koop ik me een autootje. Maar goed ook dat heb ik niet gedaan, omdat ik dacht toen ik 18 was, wat moet ik nu met een auto.

Stefjuuh    posted on 07-12-2008 11:59
Inderdaad, ik moet 2 kilometer naar school, en 3 stoplichten. Ik ben vaak niet langzamer dan een scooter die me voorbijrijd als ik net mn oprit af rijd. Hij moet nog zn hele scooter op slot e.d. Ik gooi mn fiets neer, en trek de sleutel eruit (en druk het slot dicht). Als ik nou 20 KM van school af zou wonen zou ik er nog wel 1 kopen...
DjVictorF    posted on 07-12-2008 12:02
2 cd's gekregen van sinterklaas:D Damn 23 en nope is dope mixed by sidney samson & Quintino
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 07-12-2008 12:06
Poster: DjVictorF
Damn 23 en nope is dope mixed by sidney samson & Quintino

Damn dat is Dope Winking my eye
Xitrate    posted on 07-12-2008 12:09
Poster: ccc

Je snapt niet waarom iemand een scooter zou kopen, maar je geeft zelf al aan waarom mensen een scooter zouden kopen. Jij woont alles op fietsafstand. Er zijn een hoop mensen die niet op fiets afstand van hun school ofzo wonen. Dus dan is een scooter makkelijk.

En een andere reden zou zijn omdat ze het gewoon leuk vinden om te crossen op zo'n ding.
Zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen: Ik snap niet waarom mensen duizend euro uitgeven op hun 16e aan een CD speler.

Ik heb zelf ook nooit een scooter gehad omdat ik dacht, ik wacht totdat ik 18 ben en dan koop ik me een autootje. Maar goed ook dat heb ik niet gedaan, omdat ik dacht toen ik 18 was, wat moet ik nu met een auto.

De afstand zou inderdaad een reden kunnen zijn, maar als je al 10 jaar fietst naar school e.d, wat maken die extra 2 jaar dan nog uit?

Ook is die vergelijking met een CD-speler niet terecht. Bij een scooter is het probleem dat je 2 jaar later volgens de wet in een auto mag rijden. Bij CD-spelers is dit natuurlijk niet zo.
 Het kan dan wel leuk zijn om mee te crossen, maar om daar nou zoveel geld aan uit te geven terwijl je 2 jaar later voor hetzelfde geld een leuke 2ehands auto kan kopen waarmee je én 2 keer zo hard gaat én nog veiliger bent ook, dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Stefjuuh    posted on 07-12-2008 12:20
Haha, ik mag (als ik snel mn rijbewijs haal) nog 1,5 jaar naar school met de auto!..:p
Boyd    posted on 07-12-2008 13:04
Ik neem gewoon een goedkoop brommertje, 50 km per uur is altijd nog makkelijker dan moeite doen voor 20km/pu!
Ferrox    posted on 07-12-2008 13:14
Ik neem gewoon een goedkoop brommertje, 50 km per uur is altijd nog makkelijker dan moeite doen voor 20km/pu!

*Ferrox mopelt iets over de lijn en afvallen en gezond enzo...
Boyd    posted on 07-12-2008 13:22
Poster: Ferrox
*Ferrox mopelt iets over de lijn en afvallen en gezond enzo...

Haha ja, dat heb je goed onthouden zeg!

Bastian    posted on 07-12-2008 13:38
Poster: Xitrate
Maar als je ziet wat een Aerox kost..

Gelukkig heb ik dan weer zo'n buitenkansje gevonden voor een erg lage prijs en erg goede prestatie'sCoolIk moet dagelijks 30 km bij mekaar fietsen, dus dan vind ik het wel de investering waard :P
Stefjuuh    posted on 07-12-2008 16:20
Heerlijk, een nieuwe draaiknop onder de jog van mn efx-500!^^ Works like heaven!
Boyd    posted on 07-12-2008 16:35
Poster: Stefjuuh
Heerlijk, een nieuwe draaiknop onder de jog van mn efx-500!^^ Works like heaven!

Zit daar een knop onder?
Stefjuuh    posted on 07-12-2008 17:56
DRAAIknop.. gewoon net zoals een potmeter, maar dan kannie oneindig ronddraaien, de oude was 10 jaar oud!:P
Roov    posted on 07-12-2008 21:50
Ff een vraagje over hyves. Hoe versturen jullie een berichtje naar al je vrienden want ik moet ze allemaal gaan selecteren, welliswaar met de pijltjes. Gaat dus wel snel, maar ik moet het in delen doen want anders gaat het tekstvlak onder de footer van de site zitten en kan je dus niet meer verzenden klikken.

295 Users online: 100 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 27.754
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.505.755