Poster: BoydGrift
Ja man, rmp-2 verkocht!
CDJ800mk2 here i come!
Poster: Lead
gelukkig zijn zulke lijstjes slechts momenten...
Nu zie ik weer een hele rij... en om nu iedere keer dat er weinig mensen zijn een screenshot te posten is miischien iets aan de nutteloze kant :p
Poster: DjVictorF
Wat me eigelijk opvalt is dat wel heeeeel veel mensen de cdj800 hebben op dit forum?
of licht dit aan mij
Poster: Bastian
Joepie morgen m'n Yamaha Aerox ophalen en lekker karren dermee:P
Eerste keer sinds tijden dat ik m'n (spaar)geld aan iets anders uitgeef dan aan iets dat met dj'en te maken heeft.
(ga je hem nog opvoeren?)
Poster: Bastian
Ik denk het niet want je weet maar nooit wanneer er plotseling een controle voor je neus staat en weg is 'ie:P
Maar hij loopt al zo'n 70km/u nu dus vind ik ook wel netjes:D
Poster: Xitrate
Ik heb nooit gesnapt waarom iemand op zn 16e een scooter zou kopen.. Ik heb zoiets van ik wacht 2 jaar langer en kan dan van dat geld mn rijbewijs betalen en tegen die tijd heb ik dan genoeg geld voor een leuk 2e-hands autotje voor hetzelfde bedrag die minstens 2 keer zo hard gaat dan welke on-opgevoerde scooter dan ook.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het centrum van Maastricht woon en alles op fiets afstand van mij ligt, en ik dus ook geen scooter nodig heb, dus dat is dan wel weer voordelig voor mij. Maar als je ziet wat een Aerox kost.. geef me dan maar een leuk auto'tje :P
Poster: DjVictorF
Damn 23 en nope is dope mixed by sidney samson & Quintino
Poster: ccc
Je snapt niet waarom iemand een scooter zou kopen, maar je geeft zelf al aan waarom mensen een scooter zouden kopen. Jij woont alles op fietsafstand. Er zijn een hoop mensen die niet op fiets afstand van hun school ofzo wonen. Dus dan is een scooter makkelijk.
En een andere reden zou zijn omdat ze het gewoon leuk vinden om te crossen op zo'n ding.
Zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen: Ik snap niet waarom mensen duizend euro uitgeven op hun 16e aan een CD speler.
Ik heb zelf ook nooit een scooter gehad omdat ik dacht, ik wacht totdat ik 18 ben en dan koop ik me een autootje. Maar goed ook dat heb ik niet gedaan, omdat ik dacht toen ik 18 was, wat moet ik nu met een auto.
Ik neem gewoon een goedkoop brommertje, 50 km per uur is altijd nog makkelijker dan moeite doen voor 20km/pu!
Poster: Ferrox
*Ferrox mopelt iets over de lijn en afvallen en gezond enzo...
Poster: Xitrate
Maar als je ziet wat een Aerox kost..
Poster: Stefjuuh
Heerlijk, een nieuwe draaiknop onder de jog van mn efx-500!^^ Works like heaven!