De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (37/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Xtremer    posted on 01-12-2008 18:20
Haha zal t tegen m zeggen:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
LLCoolP    posted on 01-12-2008 18:34
Poster: ccc

Haha. Ik weet welk nummer je bedoelt. Ik kom alleen niet op de naam. Cool

@Flexxii: Nee dat is em niet. Cool In het filmpje wat jij linkt is duidelijk te zien en te horen dat ze Ta tata ta ta tatata zingen. Cool

EDIT:

Het is Zooi - Jojo.
Ofja dat is die versie zoals ik hem ken. Er zullen ongetwijfeld meer versies zijn.

OW :Dsuper:D

HArtelijk bedanktWinking my eyedat is hem inderdaad!
Winking my eyeNee vanhet Feestteam vindt ik niks aan! Winking my eyegewoon lekker rustig en goed van ZooiWinking my eye

:DSuper kan het feestje zaterdag niet meer stukWinking my eyeAls ik er aan denk zal ik ert wel een filmpje van maken!

Thnx man!
Join the party and become famous!
NielsR    posted on 01-12-2008 19:02
Hhaha ik denk dat ik juist de onnuttigste maar coolste uitvinding ooit heb gezien:  check ditCool
Flexii    posted on 01-12-2008 21:03
Poster: ccc

@Flexxii: Nee dat is em niet. Cool In het filmpje wat jij linkt is duidelijk te zien en te horen dat ze Ta tata ta ta tatata zingen. Cool

als je ff wat verder had geluisterd had je gehoord dat het desbetreffende stuk er ook in zit maar goed,, niet meteen oordelen als je iets neit weet heWinking my eye
Ywe    posted on 01-12-2008 21:55
Whaahaaa ik ben eindelijk artiest op hyves xD

En volgende week als het goed is mijn site in de lucht.... gaat weer lekker :P
Xtremer    posted on 01-12-2008 22:53
Ben al een half jaar hyves aan het volspammen dat ik artiest wil wordenUnhappy. Nog steeds nietCool
dj-nick    posted on 02-12-2008 09:14
Poster: DJ-Xtremer
Ben al een half jaar hyves aan het volspammen dat ik artiest wil wordenUnhappy. Nog steeds nietCool

hier hetzelfde probleem :S
Roov    posted on 02-12-2008 12:41

Ik had het in één week omdat mijn nicht bij hyves werkt Winking my eye
DjVictorF    posted on 02-12-2008 13:40
Kijk deze mooie flightcase voor de Pioneer cdj 800! http://www.musicstore.com/nl_NL/EUR/Zomo-PC-800-Flightcase-black-fuer-1x-CDJ-800/art-DJE0002760-000
Voor dat geld is hij hem volgensmij zeker waardHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 02-12-2008 @ 13:40:39 (33%)
Stefjuuh    posted on 02-12-2008 15:08

ik had binnen 2 weken reply, maar ze hadden iets beter bewijs nodig dan alleen mn website, en mn residentie @ totaal.fm.. Binnenkort ff demo-track naar ze opsturen!
djmaarten    posted on 02-12-2008 15:13
  Heb ik ook last van! heel erg irritant. Er staat ook van ja als je een website heb dan is de kans groter. Heb ik eindelijk een website, dus ik probeer het nog een keer maar ze reageren maar niet:S
Xtremer    posted on 02-12-2008 15:19
Poster: DjVictorF
Kijk deze mooie flightcase voor de Pioneer cdj 800! http://www.musicstore.com/nl_NL/EUR/Zomo-PC-800-Flightcase-black-fuer-1x-CDJ-800/art-DJE0002760-000
Voor dat geld is hij hem volgensmij zeker waardHappy, laughing

€130 voor ÉÉN caseCool!
Bartjens    posted on 02-12-2008 15:20
Poster: djmaarten
Heb ik ook last van! heel erg irritant. Er staat ook van ja als je een website heb dan is de kans groter. Heb ik eindelijk een website, dus ik probeer het nog een keer maar ze reageren maar niet:S

Vinden jullie zelf dan dat jullie een artiest zijn :P
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 02-12-2008 @ 15:21:17 (100%)
Phenix    posted on 02-12-2008 15:21
dan kan je beter zelf een case proberen te maken, of een combi case kopen, ben je goedkoper uit :d
http://www.djmillhouse.nl
Bartjens    posted on 02-12-2008 15:22
moet je eens kijken wat die echte cases van pioneer kosten :P
www.djbrowbeat.com
djmaarten    posted on 02-12-2008 15:25
Poster: Bartjens

Vinden jullie zelf dan dat jullie een artiest zijn :P
  volgens het woordenboek op internet is een artiest een kunstenaar of iemand die optreed. ik treed wel is op dus vind mezelf een artiest jaWinking my eye
User edit by djmaarten on 02-12-2008 @ 15:27:08 (100%)
Bartjens    posted on 02-12-2008 15:37
volgens het woordenboek op internet is een artiest een kunstenaar of iemand die optreed. ik treed wel is op dus vind mezelf een artiest jaWinking my eye

vind ik niet :P als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest. Ik treed ook wekelijks op, maar vind mezelf nou niet egt artiest. meer een entertainer Winking my eye
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 02-12-2008 @ 15:37:58 (7%)
Jorrit    posted on 02-12-2008 15:39

vind ik niet :P als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest. Ik treed ook wekelijks op, maar vind mezelf nou niet egt artiest.

Iemand die op de Dam in een gek kostuum staat, waar je dan de hele dag foto's van kan nemen enzo, wordt ook artiest genoemd toch? Maken deze mensen muziek?
Zo kan je wel even doorgaan. Een artiest is niet per definitie een muzikant. Een kunstenaar is ook een artiest.

Zie wikipedia.
Bartjens    posted on 02-12-2008 16:14
Poster: Jorrit

Een artiest is niet per definitie een muzikant.

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het mag duidelijk zijn dat het hier over muziek gaat en niet over circusartiesten oid
www.djbrowbeat.com
djmaarten    posted on 02-12-2008 16:17

vind ik niet :P als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest. Ik treed ook wekelijks op, maar vind mezelf nou niet egt artiest. meer een entertainer Winking my eye
  Ik vind iemand die optreed nog eerder een artiest, dan iemand die muziek maakt. Maar het zijn allebei artiesten
Jorrit    posted on 02-12-2008 16:33

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het mag duidelijk zijn dat het hier over muziek gaat en niet over circusartiesten oid

als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest.

Bartjens    posted on 02-12-2008 16:41
ja en? ik zeg tog niet dat je alleen een artiest bent als je muziek maakt.
Tuurlijk zijn er zat andere artiesten op te noemen die van alles en nog wat uitoefenen, maar het is tog duidleijk dat ik het hier in de muziekale vorm bedoel? Smile having fun
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 02-12-2008 @ 16:42:27 (1%)
Ywe    posted on 02-12-2008 17:47
  Ik heb ze een link gegeven naar de Pure hyves, mijn artiestenprofiel op Partyflock, de agenda op partyfock, een demomix en dat mijn eigen website eind deze week (als het goed is) de lucht in zal gaan... vorige keren moest ik weken wachten op antwoord. Nu 3 uur... raar toch? overgens is entertainer misschien een beter woord :P
User edit by Ywe on 02-12-2008 @ 17:48:55 (13%)
djmaarten    posted on 02-12-2008 20:52
Poster: Ywe
Ik heb ze een link gegeven naar de Pure hyves, mijn artiestenprofiel op Partyflock, de agenda op partyfock, een demomix en dat mijn eigen website eind deze week (als het goed is) de lucht in zal gaan... vorige keren moest ik weken wachten op antwoord. Nu 3 uur... raar toch? overgens is entertainer misschien een beter woord :P
  ja ik hoorde dat je op pure draaide! ik heb net flyers bij jorrit gehaalt! zie je daar dan denk ik wel.

verder denk ik dat ik nog maar is ga proberen om die artiesten status te krijgen.
Stefjuuh    posted on 02-12-2008 21:29
ja ik hoorde dat je op pure draaide! ik heb net flyers bij jorrit gehaalt! zie je daar dan denk ik wel.

verder denk ik dat ik nog maar is ga proberen om die artiesten status te krijgen.

Dus jij maakt er telkens zoown zooitje van op school!

173 Users online: 105 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 3.780
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.697.171