Poster: ccc
Haha. Ik weet welk nummer je bedoelt. Ik kom alleen niet op de naam.
@Flexxii: Nee dat is em niet.In het filmpje wat jij linkt is duidelijk te zien en te horen dat ze Ta tata ta ta tatata zingen.
EDIT:
Het is Zooi - Jojo.
Ofja dat is die versie zoals ik hem ken. Er zullen ongetwijfeld meer versies zijn.
Poster: ccc
@Flexxii: Nee dat is em niet.In het filmpje wat jij linkt is duidelijk te zien en te horen dat ze Ta tata ta ta tatata zingen.
Poster: DJ-Xtremer
Ben al een half jaar hyves aan het volspammen dat ik artiest wil worden. Nog steeds niet
Ben al een half jaar hyves aan het volspammen dat ik artiest wil worden. Nog steeds niet
Poster: DJ-XtremerHeb ik ook last van! heel erg irritant. Er staat ook van ja als je een website heb dan is de kans groter. Heb ik eindelijk een website, dus ik probeer het nog een keer maar ze reageren maar niet:S
Poster: DjVictorF
Kijk deze mooie flightcase voor de Pioneer cdj 800! http://www.musicstore.com/nl_NL/EUR/Zomo-PC-800-Flightcase-black-fuer-1x-CDJ-800/art-DJE0002760-000
Voor dat geld is hij hem volgensmij zeker waard
Poster: djmaarten
Heb ik ook last van! heel erg irritant. Er staat ook van ja als je een website heb dan is de kans groter. Heb ik eindelijk een website, dus ik probeer het nog een keer maar ze reageren maar niet:S
Poster: Bartjensvolgens het woordenboek op internet is een artiest een kunstenaar of iemand die optreed. ik treed wel is op dus vind mezelf een artiest ja
Vinden jullie zelf dan dat jullie een artiest zijn :P
volgens het woordenboek op internet is een artiest een kunstenaar of iemand die optreed. ik treed wel is op dus vind mezelf een artiest ja
Poster: Bartjens
vind ik niet :P als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest. Ik treed ook wekelijks op, maar vind mezelf nou niet egt artiest.
Poster: Jorrit
Een artiest is niet per definitie een muzikant.
Poster: BartjensIk vind iemand die optreed nog eerder een artiest, dan iemand die muziek maakt. Maar het zijn allebei artiesten
vind ik niet :P als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest. Ik treed ook wekelijks op, maar vind mezelf nou niet egt artiest. meer een entertainer
Poster: Bartjens
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het mag duidelijk zijn dat het hier over muziek gaat en niet over circusartiesten oid
als je zelf muziek maakt (dus niet een of anders mashupje ofzo) dan vind ik je een artiest.
Poster: djmaartenIk heb ze een link gegeven naar de Pure hyves, mijn artiestenprofiel op Partyflock, de agenda op partyfock, een demomix en dat mijn eigen website eind deze week (als het goed is) de lucht in zal gaan... vorige keren moest ik weken wachten op antwoord. Nu 3 uur... raar toch? overgens is entertainer misschien een beter woord :P
Heb ik ook last van! heel erg irritant. Er staat ook van ja als je een website heb dan is de kans groter. Heb ik eindelijk een website, dus ik probeer het nog een keer maar ze reageren maar niet:S
Poster: Yweja ik hoorde dat je op pure draaide! ik heb net flyers bij jorrit gehaalt! zie je daar dan denk ik wel.
Ik heb ze een link gegeven naar de Pure hyves, mijn artiestenprofiel op Partyflock, de agenda op partyfock, een demomix en dat mijn eigen website eind deze week (als het goed is) de lucht in zal gaan... vorige keren moest ik weken wachten op antwoord. Nu 3 uur... raar toch? overgens is entertainer misschien een beter woord :P
ja ik hoorde dat je op pure draaide! ik heb net flyers bij jorrit gehaalt! zie je daar dan denk ik wel.
verder denk ik dat ik nog maar is ga proberen om die artiesten status te krijgen.